برای نخستین بار در کشور و به منظور تجارى سازى صنعت مازندران در کشور اوکراین تفاهم نامه همکاری میان خانه صنعت و معدن مازندران و اتاق مشترک بازرگانى ایران و اوکراین به امضا رسید.
کد خبر: ۵۰۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴ 12 October 2017
به گزارش تابناک : در جلسه ای که شب گذشته با حضور رئیس و اعضای هیئت مدیره های خانه صنعت و معدن مازندران و در حضور آرمان خالقی قائم مقام خانه صنعت و معدن کشور، محمدپور رئیس سازمان صمت استان، موسوی مدیر عامل شرکت شهرک‌های مازندران و تعدادى از کارآفرینان و صنعتگران استان در سالن شهید بابایی سازمان صنعت و معدن و تجارت، تفاهم نامه همکارى مشترک میان اتاق مشترک بازرگانى ایران و اوکراین با خانه صنعت مازندران منعقد شد. 
حمید رضا قادى و سید مجتبى رضوى امضا کنندگان این تفاهم نامه به منظور افزایش مراودات تجاری بین استان مازندران و کشور اوکراین تلاش کردند و در تجارى سازى صنعت مازندران همکارى نزدیک دارند. 
اتاق مشترک بازرگانى ایران و اوکراین به ریاست حمید رضا قادى از اتاق های مشترک فعال در کشور بوده که اخیرا یک هیات بازرگانى از ایران را به سرپرستى رئیس اتاق بازرگانى ایران، سازماندهى و به اوکراین اعزام کرد که نتایج مطلوبى از این سفر به دست آمد. 
حمیدرضا قادی و سیدمجتبى رضوى در این تفاهم نامه بر ارتقاى سطح فعالیت صنعتى و بازرگانى استان مازندران تاکید و بر تدوین روش هاى اجرایى آن تمرکز دارند. 
همچنین حمید رضا قادى طى حکمى سیدمجتبى رضوى را به عنوان عضو اصلى کمیسون صنعت و معدن اتاق مشترک بازرگانى ایران و اوکراین و نماینده این اتاق مشترک در استان مازندران تعیین و منصوب کرد.






منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار