فرماندار شهرستان نکا
ما آمادگی کامل داریم تا با همکاری علاقمندان به سرمایه گذاری برای توسعه گردشگری ، توسعه سواحل و ایجاد تجهیزات تفریحی ورزشی استقبال نموده و زمینه را برای حضور مشتاقان بیشتری در سواحل شهرستان آماده نمائیم .
کد خبر: ۵۰۸۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶ 15 October 2017

به گزارش تابناک مازندران ، احمدی، فرماندار نکادر گفتگویی اظهار داشت: امیدواریم با استفاده از پتانسیل افراد توانمند و سرمایه گذار بتوانیم از موقعیت مطلوبی که شهرستان نکا از آن برخوردار است را مورد استفاده هم عموم و هم مسافران در سفر های نوروزی و تابستانی قرار دهیم .

طراحهای ما در سواحل برای توسعه گردشگری است
براساس این گزارش، رئیس هیات نجات غریق استان مازندران با فرماندار شهرستان نکا دیدار و گفتگو کردند.
 
فرماندار نکا در این نشست از اقدامات موثر هیات نجات غریق مازندران تقدیر بعمل آورد و بیان داشت: کار مقدس ناجیان غریق در سواحل دریا در یاری رساندن به علاقمندان و مشتاقان شنا قابل تحسین است و باید از خدمات آنان تجلیل شود .
 
احمدی در ادامه افزود: طراحهای ما در سواحل برای توسعه گردشگری بوده ، که امیدواریم با استفاده از پتانسیل افراد توانمند و سرمایه گذار بتوانیم از موقعیت مطلوبی که شهرستان نکا از آن برخوردار است را مورد استفاده هم عموم و هم مسافران در سفر های نوروزی و تابستانی قرار دهیم .
 
این مسول اظهار داشت: اهمیت برای جان مردم بعنوان یک اصل مهم باید تلقی شده و جهت استفاده از مواهب طبیعی استان و شهرستان خصوصا در سواحل شنا از همه پتانسیلهای موجود اقدامات لازم را بعمل آوریم .
 
فرماندار نکا تاکید کرد: ما آمادگی کامل داریم تا با همکاری علاقمندان به سرمایه گذاری برای توسعه گردشگری ، توسعه سواحل و ایجاد تجهیزات تفریحی ورزشی استقبال نموده و زمینه را برای حضور مشتاقان بیشتری در سواحل شهرستان آماده نمائیم .
 
در این دیدار با اهداء لوح تقدیر از فرماندار و اعضای هیات نجات غریق شهرستان تجلیل بعمل آوردند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار