اهداکنندگان خون در مازندران می توانند با مراجعه به سایت nobatdehi.ibto.ir ، با انتخاب استان، شهر، پایگاه، روز و ساعت مراجعه پس دریافت کدرهگیری به مرکز خونگیری مراجعه نمایند و بدون نوبت پذیرش شوند.
کد خبر: ۵۰۸۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰ 15 October 2017
به گزارش تابناک مازندران ، سامانه نوبت دهی اینترنتی وثبت نام اهدای خون ،پلاکت وپلاسمادر استان مازندران و همچنین سایر استان ها آغاز به کار کرد.
 
براساس این گزارش، ضمن تشکر از همه اهداکنندگان عزیز و نوع دوست استان مازندران به استحضارمی رساند: این سامانه به منظور جلوگیری از اتلاف وقت اهدا کنندگان و مدیریت بهتر اهدای خون و همچنین تکریم اهداکنندگان راه اندازی شده است.

اهداکنندگان می توانند با مراجعه به سایت nobatdehi.ibto.ir ، با انتخاب استان، شهر، پایگاه، روز و ساعت مراجعه پس دریافت کدرهگیری به مرکز خونگیری مراجعه نمایند و بدون نوبت پذیرش شوند.
 
"به همراه داشتن کارت ملی در زمان مراجعه به پایگاه اهدای خون الزامی است و شایان ذکر است اهدای خون ثبت نام کنندگان منوط بر پذیرش پزشک پس از بررسی معاینات پزشکی می باشد"
 
همچنین از اهداکنندگان عزیز خواهشمند است قبل از اقدام و ثبت نام در سامانه نوبت دهی اینترنتی شرایط عمومی اهدای خون را بررسی نمایند و سپس اقدام به ثبت نام نمایند:
 
شرایط عمومی اهدای خون به شرح ذیل می باشد:
 
حداقل سن 18 سال تمام و حداکثر 60 سال (اهداکنندگان مستمر تا 65)
حداقل وزن 50 کیلوگرمفواصل اهدای خون هر 3 ماه یکبار مشروط به آنکه تعداد دفعات آن در طول یکسال از 4 بار تجاوز ننماید .
همراه داشتن اصل کارت شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه)

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار