دانشگاه آتیلیم بر اساس رتبه بندی تایمز با رتبه ۹۸ جزء ۱۰۰ دانشگاه جوان (زیر ۵۰ سال قدمت) دنیا می باشد و در جایگاه چهارم در ترکیه قرار دارد.
کد خبر: ۵۱۰۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹ 18 October 2017
به گزارش تابناک مازندران ، رییس امور بین الملل دانشگاه آتیلیم، Dr. Hasan Atasoy، در ارائه شفاهی خود در سمینار مذکور از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به عنوان تنها دانشگاه ایرانی دارای رتبه بین المللی زیر ۵۰۰ یاد کرد.
 
براساس این گزارش، کارگاه آموزشی یک روزه ای که با موضوع راهکارهای بین المللی سازی آموزش عالی برای دانشگاه ها و موسسات آموزشی عالی در تاریخ یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ به همت اتحادیه بین المللی دانشگاه های اوراسیا (اروپا آسیا) (EURAS) و با حضور نمایندگانی از دانشگاه‌های برتر ترکیه، بیش از ۸۵ دانشگاه، پژوهشگاه‌ و پارک‌های علم و فناوری‌ به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سالن‌ اجتماعات مرکزی‌ این دانشگاه برگزار شد و دکتر مصطفی رحیم نژاد، رییس دفتر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، ضمن حضور در این کارگاه، با یکی از دانشگاه های معتبر ترکیه به نام دانشگاه آتیلیم تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
 
گفتنی است رییس امور بین الملل دانشگاه آتیلیم، Dr. Hasan Atasoy، در ارائه شفاهی خود در سمینار مذکور از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به عنوان تنها دانشگاه ایرانی دارای رتبه بین المللی زیر ۵۰۰ یاد کرد و ضمن امضای تفاهم نامه و تبریک به دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل جهت کسب رتبه چشمگیر در نظام رتبه بندی تایمز، عقد این تفاهم نامه را گامی موثر در گسترش ارتباطات علمی، فرهنگی و اجتماعی دو دانشگاه دانست.
 
شایان ذکر است که دانشگاه آتیلیم بر اساس رتبه بندی تایمز با رتبه ۹۸ جزء ۱۰۰ دانشگاه جوان (زیر ۵۰ سال قدمت) دنیا می باشد و در جایگاه چهارم در ترکیه قرار دارد.
 
اتحادیه دانشگاه های اوراسیا، سازمانی غیرانتفاعی و وابسته به انجمن اروپایی تضمین کیفیت آموزش عالی است که از سوی ۷ دانشگاه در منطقه اوراسیا در سال ۲۰۰۸ برای افزایش همکاری ها بین دانشگاه های اروپایی و تبادل دانشجو و استاد تاسیس شد. این اتحادیه ۹۴ عضو ثابت و ۷ عضو موسس دارد و از ایران تنها دانشگاه امیرکبیر به عضویت اتحادیه درآمده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار