بانوان با راه اندازی مشاغل خرد می توانند در رونق اقتصادی نقش اصلی داشته باشند. بانوان شهرستان نکا در بخش عمده ای از اشتغال شهرستان از جمله دامداری، کشاورزی و صنایع دستی حضور مؤثر دارند.
کد خبر: ۵۱۱۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷ 19 October 2017
به گزارش تابناک مازندران ، فرماندار نکا: دشمن امروز اقتصاد ایران را نشان گرفته است و بانوان همچنان که در دوران دفاع مقدس با حمایت های خود نقش آفرینی کردند امروز هم نیاز است در جبهه تولید بیش از پیش گام بردارند.
 
 اولین همایش زنان روستایی با محوریت تولید و اشتغال در نکا
 
براساس این گزارش،  اولین همایش زنان روستایی با محوریت تولید و اشتغال، با حضور فرماندار نکا، مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران و تنی چند از مدیران شهرستانی، در روستای پوروا ، در بخش هزارجریب برگزار شد.
 
فرماندار نکا در این همایش با تأکید بر لزوم حمایت از اشتغال بانوان گفت: بانوان با راه اندازی مشاغل خرد می توانند در رونق اقتصادی نقش اصلی داشته باشند.
 
نماینده عالی دولت در این شهرستان گفت: بانوان شهرستان نکا در بخش عمده ای از اشتغال شهرستان از جمله دامداری، کشاورزی و صنایع دستی حضور مؤثر دارند.
 
این مسول ادامه داد: دشمن امروز اقتصاد ایران را نشان گرفته است و بانوان همچنان که در دوران دفاع مقدس با حمایت های خود نقش آفرینی کردند امروز هم نیاز است در جبهه تولید بیش از پیش گام بردارند.
 
اولین همایش زنان روستایی با محوریت تولید و اشتغال در نکا 
 
احمدی با اشاره به قابلیت‌های غنی در شهرستان در حوزه‌های مختلف صنعت و معدن، کشاورزی و دامپروری و میراث فرهنگی و گردشگری عنوان داشت: نکا، شهرستان پُر نعمتی است که در حوزه‌های مختلف پتانسیل‌های ارزشمندی دارد.
 
فرماندار نکا با تاکید بر اینکه در حوزه‌ی کار اقتصادی و کارآفرینی فضای مناسبی در شهرستان وجود دارد، تصریح کرد: در حوزه‌ی اشتغال و کارآفرینی با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تغییرات مثبتی اتفاق افتاده است.
 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار