مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از برپایی نمایشگاه توانمندی بانوان کارآفرین در این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۱۲۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 21 October 2017
به گزارش تابناک : مریم جمشیدی از برپایی نمایشگاه توانمندی های بانوان کار آفرین مازندران در هفته اول آبان ماه، خبر داد و اظهار کرد: توانمندی های بانوان مازندران در بخش های اشتغال خرد، خانگی و کار آفرینی در نمایشگاهی با نام "لتکا " عرضه و در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. 
وی تصریح کرد: مدت زمان برپایی نمایشگاه "لتکا" اول تا پنجم آبانماه بوده و این نمایشگاه در 65 غرفه 12متری در سالن توسکا در مرکز نمایشگاه تلار قائمشهر با حضور 80 بانوی کار آفرین استان برپا می شود. 
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: برگزاری این نمایشگاه، در راستای شعار سال تولید واشتغال و با هدف ارائه ظرفیت بانوان استان در بخش های مختلف علمی، آموزشی و کار آفرینی و اشتغال خرد بوده که با حضور بیش از 80 بانوی کار آفرین شهرها و روستاهای استان برپا می شود. 
جمشیدی افزود: در این راستا از ابتدای سال 93 تاکنون بیش از 7 نمایشگاه از توانمندی بانوان کار آفرین استان تنها در مرکز نمایشگاه بین المللی تلار قائمشهر برپا شده و با برنامه ریزی های انجام شده و همکاری مشاورین بانوان و خانواده در فرمانداری ها، مقرر شد بانوان کار آفرین 12شهرستان در این نمایشگاه شرکت کنند. 
وی خاطر نشان کرد: به دلیل تسهیل در امر تردد در مدت برگزاری نمایشگاه، بانوان شهرهای ساری، قائمشهر، بابل، بابلسر، آمل، سوادکوه، جویبار و غیره که به لحاظ مسافتی شهرهای همجوار با قائمشهر هستند، در نمایشگاه شرکت دارند. 
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از حضور احتمالی معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده، به همراه استاندار مازندران در آئین گشایش نمایشگاه، خبر داد و افزود: برگزاری نمایشگاهی گسترده‌تر با حضور همه بانوان کارآفرین استان در آینده‌ای نزدیک با همکاری دستگاه ها، نهاد و سازمان هایی نظیر فنی و حرفه ای، صنعت و معدن و تجارت، جهادکشاورزی، کمیته امداد، بهزیستی، بسیج سازندگی و غیره در دستور کار قرار دارد.






منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار