تیم فوتبال استقلال تهران نخستین پیروزی خود با هدایت وینفرد شفر را به دست آورد و این اتفاق در جام حذفی و در دیدار برابر تیم فوتبال نساجی قائمشهر روی داد.
کد خبر: ۵۱۲۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷ 21 October 2017
به گزارش تابناک : تیم فوتبال استقلال تهران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال نساجی رفت و در دیداری که مشخص بود در عملکرد بازیکنان این تیم تغییراتی ایجاد شده بود، با نتیجه دو بر یک میهمان خود را شکست داد تا به جمع هشت تیم برتر جام حذفی راه یابد. 

شاگردان وینفرد شفر در این  بازی دو بار موفق به گلزنی شدند و فرشید اسماعیلی و علی قربانی بازیکنانی بودند بودند در این بازی موفق شدند برای آبی پوشان گل بزنند. علی قربانی هشتمین و آخرین گلزن تیم استقلال در این فصل بود.

آبی پوشان که در این فصل خیلی کم و خیلی سخت گلزنی کردند چهارمین گل خود در جام حذفی و هشتمین گل فصل خود را در حالی به ثمر رساندند که هنوز هیچ بازیکنی در این تیم بیشتر از یک گل به ثمر نرسانده است. 

آبی پوشان در ۹ بازی خود در لیگ ۴ بار گلزنی کردند که جباروف، چشمی، انصاری و شجاعیان گلزنان این تیم در لیگ برتر هستند. آنها در جام حذفی هم دوبار به میدان رفته که در این دو بازی دو پیروزی مشابه با نتیجه دو بر یک مقابل دو تیم لیگ یکی گل گهر و نساجی به دست آورده و چهار گلزن استقلال در این مسابقات عبارت بودند از: نورافکن، حیدری، اسماعیلی و قربانی.

به این ترتیب باید گفت استقلالی‌ها در مجموع ۱۱ باری که در لیگ و جام حذفی به میدان رفتند ۸ بار گلزنی کردند که این ۸ گل توسط ۸ بازیکن مختلف به ثمر رسیده است. 





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار