طبق اعلام قبلی دادگاه رسیدگی به پرونده حمید بقایی فردا، یکشنبه در دادگاه کیفری دو استان تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۱۲۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ 21 October 2017
به گزارش تابناک : جلسه دوم دادگاه رسیدگی به پرونده حمید بقایی معاون اجرایی دولت دهم فردا، یکشنبه در شعبه 1056 دادگاه کیفری 2 استان تهران (دادگاه ویژه کارکنان دولت) به ریاست قاضی حیدری به صورت غیر علنی برگزار می شود.
25 مهر ماه جلسه اول دادگاه بقایی برگزار شد، وی در پایان دادگاه در جمع خبرنگاران، گفت: رئیس دادگاه تاکید بسیاری بر عدم انتشار محتویات جلسه دادگاه داشت.
بقایی با بیان اینکه ما برای دفاع از خود هیچ چیزی کم نداریم و این پرونده را سیاسی می‌دانیم، ادامه داد: کاملا مشخص است که این پرونده سیاسی است و امیدواریم که قوه قضاییه عادلانه رفتار کند.
سید علی اصغر حسینی وکیل مدافع حمید بقایی در پایان جلسه اول دادگاه موکلش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این جلسه دادگاه، کیفرخواست توسط نماینده دادستان قرائت شد، اما از نظر ما کیفرخواست ایرادهای شکلی فراوانی داشت و روند رسیدگی دادسرا به کیفرخواست ایراد دارد.
وی با بیان اینکه دادگاه پذیرفت که روند رسیدگی دادسرا به پرونده ایراد دارد، ادامه داد: قرار شد دادگاه، مجدد برگزار شود تا در جلسه آینده نماینده دادسرا به ایرادها پاسخ دهد و حتی احتمال دارد کیفرخواست برای رفع ایراد به دادسرا بازگردد.
حسینی تصریح کرد: کیفرخواست صادر شده 30 صفحه است که به موارد مالی اشاره شده، اما ما اعتقاد داریم این موارد جرم تلقی نمی‌شوند، بلکه در حد تخلف هستند و برای همه آن‌ها پاسخ داریم که بعد از رفع ایرادهای کیفرخواست به آن‌ها پاسخ می‌دهیم.






منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار