نوبخت رییس کمیسیون بهداشت
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در چالوس با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده به صورت آزمایشی در استان‌های مازندران از رایزنی و نیز انجام اقدامات موثر در مجلس برای ایجاد پایگاه اورژانس هوایی در غرب استان خبر داد.
کد خبر: ۵۱۲۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳ 21 October 2017
به گزارش تابناک مازندران ، رییس کمیسیون بهداشت در گفتگویی اظهار داشت : پرداخت بدهی‌های طرح تحول سلامت برای رفع مشکل ، غیر از یک درصد ارزش افزوده با تصمیم مجلس منابع پایدار پیش‌بینی شده است.
 
براساس این گزارش، نوبخت رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در چالوس با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده به صورت آزمایشی در استان‌های مازندران و فارس گفت:: این طرح ملی، در سراسر کشور اجرا می‌شود.
 
وی با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت با هدف تسهیل در دسترسی به خدمات سلامت و نیز ارتقاءکیفیت خدمات، افزود: با تصمیم مجلس برای رفع مشکل پرداخت بدهی‌های این طرح؛ غیر از یک درصد ارزش افزوده، منابع پایدار نیز پیش‌بینی شده است.
 
نوبخت با تاکید بر افزایش مالیات کالا‌های آسیب‌رسان به سلامت مردم در جامعه گفت: این مالیات‌ها باید در بخش طرح تحول سلامت هزینه شود.
 
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به آمار نگران کننده چاقی، دیابت، فشار خون و بیماری‌های استخوانی در کشور؛ بر افزایش سواد سلامت مردم برای کاهش آمار ابتلا به این بیماری‌ها تاکید کرد.
 
وی با توجه به گردشگرپذیر بودن غرب مازندران و احتمال بروز حوادث؛ از رایزنی و نیز انجام اقدامات موثر در مجلس برای ایجاد پایگاه اورژانس هوایی در غرب استان خبر داد.
 
وی درباره اجرای طرح تجمیع بیمه‌ها نیز گفت: مدیریت منابع این طرح مورد تأکید است که باید انجام شود.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار