نشست توسعه گردشگری غار کمیشان
این شهرستان با داشتن طبیعت بکر جنگلی و طبیعی از منظرگاه‌های مناسب گردشگران و اهالی سفر است. و در کنار آثار تاریخی و باستانی قابلیت‌های متعدد گردشگری، طبیعی و مواهب الهی نیز سبب شده است که این شهرستان مورد توجه گردشگران قرار گیرد.
کد خبر: ۵۱۲۳۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲ 22 October 2017
به گزارش تابناک مازندران ، احمدی فرماندار نکا اظهار داشت: غار زمانی دارای جذابیت است، که طبیعت اولیه خود را حفظ کند و هر آسیبی که از بیرون به غار وارد شود ، غیرقابل جبران است.

 غار کمیشان؛گنجینه‌ای از اسرار طبیعت است
 
براساس این گزارش، وی در جلسه توسعه گردشگری غار کمیشان، بیان داشت:غار کمیشان؛گنجینه‌ای از اسرار طبیعت است و زمانی دارای جذابیت است ،که طبیعت اولیه خود را حفظ کند و هر آسیبی که از بیرون به غار وارد شود غیرقابل جبران است.
 
نماینده عالی دولت در این شهرستان افزود: نباید به غارها صرف گردشگری فکر کنیم، بلکه یک غار می تواند مبنای تحقیقات دانشجویان شود تا دوره های کم آبی، تغییرات اقلیمی، سونامی و خشکسالی ها را با مطالعه غارها کشف کنیم.
 
احمدی، شهرستان نکا را از مناطق پرجاذبه گردشگری اعلام کرد و افزود: این شهرستان با داشتن طبیعت بکر جنگلی و طبیعی از منظرگاه‌های مناسب گردشگران و اهالی سفر است. و در کنار آثار تاریخی و باستانی قابلیت‌های متعدد گردشگری، طبیعی و مواهب الهی نیز سبب شده است که این شهرستان مورد توجه گردشگران قرار گیرد.
 
فرماندار نکا خاطرنشان کرد: با تأمین زیرساخت‌ها و جذب گردشگر گام‌های بلند و جدی در شناساندن قابلیت‌های شهرستان نکا در حوزه گردشگری برداشته می‌شود.
 
احمدی گفت: با وسیع ترکردن افق دید،کلان نگری و برنامه ریزی درست باید امکان حضور گردشگران را فراهم کرد. و امیدواریم همسو با سایر شهرستان‌ها آثار تاریخی، باستانی و فرهنگی این شهرستان به ثبت ملی برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار