فرماندار رامسراز تبدیل شدن رامسر به مرز هوایی خبرداد و گفت: در صورت مساعد شدن شرایط پرواز رامسر نجف راه اندازی می شود.
کد خبر: ۵۱۲۸۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶ 22 October 2017
به گزارش تابناک : محمد آزاد اظهار کرد: فرودگاه رامسر در 3 ماهه دوم سال جاری نسبت به 3 ماهه دوم سال گذشته با افزایش 100 درصدی تعداد مسافر همراه بود. 
وی تصریح کرد: از فرودگاه رامسر 28 هزار و 821 مسافر از سوی 3 شرکت هواپیمایی آسمان، جمهوری اسلامی ایران و نفت در مسیرهای تهران مشهد و اهواز جا به جا شده است. 
فرماندار رامسر افزود: در 3 ماهه دوم سال جاری 592 پرواز در فرودگاه رامسر انجام شده و 5 هزار و 300 نفر مسافر خارجی وارد این فرودگاه شدند و در این فرودگاه در هفته 44 پرواز انجام می شود. 
آزاد تصریح کرد: فرودگاه رامسر با استفاده از پروازهای هواپیمایی هما هواپیمای برجامی ظرفیت انجام پروازهای بیشتری را دارد و روزانه 2 یا 3 پرواز از رامسر به تهران و در طول هفته 2 پرواز به مشهد از فرودگاه رامسر انجام می شود. 
فرماندار رامسر گفت: با توجه به تعداد مسافر در سال های اخیر تعداد مسافر پروازی چندین برابر شده و انتظار افزایش پروازها به شهرهای مختلف احساس می شود. 
وی خاطرنشان کرد: در بازدید رئیس مرز هوایی و گذرنامه وزارت کشور از فرودگاه رامسر رفع موانع موجود جهت تبدیل شدن به مرز هوایی در دستور کار قرار دارد. 
فرماندار رامسر گفت: مرز هوایی موجب برقراری پروازهای مستقیم به کشورهای مختلف از جمله کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، حاشیه دریای خزر و پرواز به عتبات عالیات می شود. 
آزاد تصریح کرد: مرز هوایی موجب افزایش تعداد پروازها در مسیرهای مختلف و جذب مسافران و توریست های کشورهای مختلف و تسهیل در مسافرت های شهرهای همجوار و رامسر به کشورهای مختلف می شود. 
وی اظهار کرد: احتمال می رود در اربعین سال جاری در صورت فراهم شدن شرایط برقراری پرواز رامسر به نجف امکان پذیر باشد. 
وی خاطرنشان کرد: فرودگاه رامسر که جزء فرودگاه های قدیمی کشور است از سال 88 در طرح توسعه قرار گرفت و نخستین فرودگاه مجهز به باند بتنی به طول 2700 متر شد اما به دلیل موانع پروازی تاکنون باند جدید به بهره برداری نرسیده است.





منبع : ایسنا 



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار