وقتی پرچم ایران عزیز در مسابقات ورزشی بر افراشته می شود این یک افتخار سیاسی است. حمایت از ورزش در کاهش بزه های اجتماعی موثر است و باید این امر جدی گرفته شود.
کد خبر: ۵۱۲۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹ 23 October 2017
به گزارش تابناک مازندران ، در ملاقاتی که جامعه ورزش مازندران با آیت ا... طبرسی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ساری داشته اند ایشان به مواردی اشاره نمودند:
 
 در ملاقات جامعه ورزش مازندران با آیت ا... طبرسی چه گذشت
 
بر اساس این گزارش،  امروز اهمیت ورزش و همگانی بودن آن یک اصل است چون هم در بعد جسمانی و هم در بعد روحانی انسان را تقویت می نماید.
 
 یکی از آرزوهای بنده این بود که در کنار مصلی استخر شنا میدان دوچرخه سواری سالن تنیس و کشتی و ... داشتیم تا ورزشکاران بعد از ورزش در مصلی نماز بخوانند و بنده هم برای مدتی مصلی را در اختیار ورزشکاران قرار داده بودم.
 
 مساجد ما باید کتابخانه داشته باشند و در کنارش باشگاه های ورزشی با امکانات مناسب وجود داشته باشد تا تربیت بدنی و تربیت دینی در کنار هم صورت گیرد.
 
 ورزش هم امری عمومی است و هم امری سیاسی می تواند باشد. وقتی پرچم ایران عزیز در مسابقات ورزشی بر افراشته می شود این یک افتخار سیاسی است.
 
 حمایت از ورزش در کاهش بزه های اجتماعی موثر است و باید این امر جدی گرفته شود.
 
 گفتنی ست جمع زیادی از جامعه بزرگ ورزش مازندران در پنجمین روز از هفته تربیت‌بدنی که «ورزش روستاییان، عشایر و اقوام» نامگذاری شده است، با حضرت آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه، عضو شورای خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان ساری دیدار کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار