زمان و تعداد پروازهای اربعین حسینی از سوی مدیرکل حج و زیارت مازندران در استان اعلام شد.
کد خبر: ۵۱۳۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ 23 October 2017
به گزارش تابناک : حبیب‌الله ساداتی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: ثبت‌نام اربعین تا اطلاع ثانوی ادامه دارد ولی به‌دلیل استقبال زیاد، لازم است زائران حسینی مازندران در خرید بلیط پرواز اربعین عجله کنند.

وی با بیان اینکه مردم مازندران برای حضور در اربعین حسینی در کربلا استقبال عظیمی داشتند، افزود: بر این اساس 6 پرواز هوایی رفت و برگشت به عراق در نظر گرفته شده است.

مدیرکل حج و زیارت مازندران تصریح کرد: به‌دلیل محدودیت در پرواز و عدم اضافه شدن پرواز توصیه ما به زائران اربعین این است نسبت به خرید این پروازها اقدام کنند؛ چراکه ظرفیت موجود در حال تکمیل شدن است.

این مسؤول با اعلام اینکه آغاز حرکت‌های هوایی اربعین حسینی از مازندران به کربلای معلی را 9 تا 20 آبان ماه امسال است، بیان کرد: از 6 پرواز تخصیص یافته برای زائران اربعین حسینی در مازندران 3 پرواز تکمیل شده است

ساداتی با اشاره 20 موکب اربعین برای مازندران در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: از همه زائرانی که مشتاق هستند از خطوط هوایی ساری – نجف به عراق سفر کنند درخواست می‌شود هر چه زودتر نسبت به خرید بلیط اقدام کنند.

وی درباره نرخ بلیط هوایی، اضافه کرد: نرخ پرواز های ساری – نجف و بغداد به‌دلیل رفاه زائران نسبت به سایر پروازها مناسب‌تر بوده و با 30 درصد تخفیف در اختیار زائران مازندرانی برای ایام اربعین حسینی قرار می‌گیرد.

مدیرکل حج و زیارت مازندران درباره تاریخ پرواز رفت از ساری به نجف و تاریخ پرواز برگشت از نجف به ساری، اظهار کرد: نخستین پرواز از ساری بغداد 9تا 16 آبان با هواپیمایی زاگرس، 10 تا 17 با هواپیمایی ایران ایر، 13 تا 20 با هواپیمایی ماهان، 16 تا 23 با هواپیمایی زاگرس، 17 تا 24 با هواپیمایی ایران ایر و 20 تا 27 با هواپیمایی زاگرس انجام می‌شود.

ساداتی در پایان با تأکید بر توجه زائران به توصیه‌ها و هشدارها، گفت: توصیه ما به زائران این است از مراجعه به دفاتر غیرمجاز پرهیز کنند.






منبع : بلاغ 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار