رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس گفت: در اجرای قانون اراضی مستحدث ساحلی، حدود 94 درصد از اراضی حریم دریا که تحت تصرف اشخاص حقیقی و حقوقی بوده است، آزاد سازی شد.
کد خبر: ۵۱۳۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 23 October 2017
به گزارش تابناک : مهرداد خزایی پول  اظهار داشت: در اجرای قانون اراضی مستحدث ساحلی، حدود 94 درصد از اراضی حریم دریا که تحت تصرف اشخاص حقیقی و حقوقی بوده است ، آزاد سازی شد.
وی افزود: تاکنون سطحی بالغ بر 100 هزار مترمربع از اراضی تجاوزی در حریم دریا به طول 15 کیلومتر آزاد سازی شد.
وی همچنین اظهار داشت: با همکاری اداره ثبت و اسناد و املاک چالوس مقدمات اصلاح سند صورت گرفته است و با هماهنگی شورای حفظ حقوق بیت المال در خصوص باقیمانده اراضی ساحلی که دارای سند مالکیت تک برگی می باشد تصمیماتی صورت گرفته است و از ابتدای امسال سطحی حدود 23 هزار مترمربع اراضی ساحلی در چالوس آزاد شد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چالوس همچنین با اشاره به اجرای تبصره ذیل ماده 55 در خصوص ازاد سازی اراضی تجاوزی به اراضی ملی و منابع طبیعی افزود: در اجرای دستور قضایی چالوس ،مرزن آباد و کجور ، از ابتداء سالجاری تاکنون 140 هزار مترمربع از اراضی ملی از دست متجاوزان و سودجویان رفع تصرف شد.
وی از شهروندان خواست هرگونه تجاوز و تخلف در حوزه منابع طبیعی با کد امداد جنگل 1504 در میان گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.





منبع : مازندران آنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار