سرمربی تیم ملی در پی درخششی که نوجوانان ایرانی در جام جهانی زیر ۱۷ سال هند داشتند پیام تبریکی منتشر کرد.
کد خبر: ۵۱۳۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ 23 October 2017
به گزارش تابناک : کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران که این روزها خارج از کشور در مرخصی به سر می برد در جدیدترین پیام فیس بوکی خود به نتایج درخشان نوجوانان ایرانی حاضر در جام جهانی ۲۰۱۷ هند اشاره و به اعضای این تیم تبریک گفت.
در پیام سرمربی پرتغالی آمده است:« اکنون زمان آن است که تیم ملی زیر هفده سال را به خاطر نمایش فوق العاده شان مورد ستایش قرار دهیم. تبریک به تمام بازیکنان و اعضای کادرفنی. بازیکنان جوان ایرانی کیفیت و آینده بی نظیرخودشان را نشان دادند و سرمربی این تیم عباس چمنیان با کار بی نظیر خود باعث این اتفاق و پیشرفت شان شد. با درنظر گرفتن تمام سختی ها، منابع و شرایط متفاوت شکست در برابر تیمی مثل اسپانیا در مرحله یک چهارم نهایی برای تیم ایران پیروزی محسوب می شود و باعث افتخار هواداران و کسب پرستیژ بین المللی برای فوتبال ایران است... تبریک دوباره به تمام بازیکنان و اعضای کادرفنی».
کی‌روش: شکست مقابل اسپانیا یک پیروزی بزرگ بود
نوجوانان ایران عصر دیروز در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال هند با نتیجه ۳-۱ به اسپانیا قهرمان جام ملت های نوجوانان اروپا باخت و از این تورنمنت با شایستگی کنار رفت. تیمی که برای اولین بار توانست با رسیدن به جمع هشت تیم برتر جهان در جام جهانی شایسته ترین نماینده قاره کهن در این تورنمنت لقب بگیرد.






منبع : 11نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار