فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه «وحدت» عامل مهمی در تقویت توان بازدارندگی کشورمان است، گفت: وحدت نیروهای مسلح، مردم را امیدوار و دشمنان را ناامید می‌کند.
کد خبر: ۵۱۳۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ 23 October 2017

به گزارش تابناک : سردار سرتیپ «محمد پاکپور» در همایش «ارتش و سپاه با محوریت وحدت، همدلی و همبستگی» که در ستاد فرماندهی نزاجا در حال برگزاری است، اظهار داشت: امیر حیدری از زمان آغاز فرماندهی خود در نیروی زمینی ارتش در بحث وحدت، قدم‌های زیادی را در جهت همکاری و هماهنگی بیشتر میان نیروهای زمینی ارتش و سپاه برداشته‌اند.

وی تاکید کرد: برگزاری این همایش از سوی نیروی زمینی ارتش جای تقدیر و تشکر از ایشان و همکارانشان دارد.

سردار پاکپور با بیان اینکه وحدت عامل مهم بازدارندگی محسوب می‌شود، افزود: ما در درون نیروهای مسلح از اوایل انقلاب تاکنون وحدت کامل داشتیم و این را در دوران دفاع مقدس و بعد از آن مشاهده کردیم، اما نشان دادن وحدت امید را در مردم و ناامیدی را در دشمنان در پی خواهد داشت.

فرمانده نیروی زمینی سپاه بیان داشت: باید علاقمندی‌ها را ابراز و رسانه‌ای کنیم تا دشمنان بدانند که نیروهای مسلح همچون گذشته در کنار هم با صلابت ایستاده‌اند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی گفت: الحمدلله دشمن هیچگاه نتوانسته توطئه‌های خود را در نیروهای مسلح رسوخ دهد و ما همواره با وحدت و همکاری در صف مقدم مقابله با بحران‌ها حضور داشته‌ایم و خواهیم داشت.

سردار پاکپور گفت: ارتش و سپاه در اوایل انقلاب با وحدت و همکاری یکدیگر جلوی عناصر ضد انقلاب ایستادند و جنوب و غرب را از عناصر ضدانقلاب پاکسازی کردند.

وی با بیان اینکه پاکسازی جاده بانه - سردشت کار بسیار دشواری بود چرا که دشمن نمی‌خواست به هیچ وجه آن را از دست بدهد، افزود: یک گردان از تیپ هوابرد در آنجا آمده بود و با رشادت تمام هم‌دوش برادران پاسدار خود بیست و یک روز جنگیدند تا به اول جاده سردشت رسیده و این جاده را پاکسازی کردیم.

فرمانده نزسا گفت: اگر بعد از عملیات رمضان و بدر از هم جدا شدیم به دلیل تقسیم کار بود، اگر اینطور نبود ارتش و سپاه یگان‌هایی را در طول عملیات‌های دیگر تحت امر یکدیگر قرار نمی‌دادند، مثلا در کربلای پنج از زرهی ارتش به سپاه مامور بودند. 

وی با تاکید بر اینکه عامل و مبدا وحدت میان نیروهای مسلح امام راحل بودند، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، منافقین شعار انحلال ارتش را دادند، اما امام این اجازه را ندادند. اگر امروز دشمن نمی‌تواند، طرح‌ها و ایده‌های خود را در غرب آسیا اجرا کند، به برکت وحدت میان نیروهای مسلح و وجود نیروهای انقلابی در منطقه است.

سردار پاکپور در پایان گفت: دشمنان ما گروه‌های تروریستی را تشکیل و آموزش دادند و پول و سلاح در اختیارشان گذاشتند و اگر فرزندان این ملت و نیروهای مستشاری نبودند وضعیت منطقه اینگونه نبود که اکنون داعش در حال نابودی است.







منبع : میزان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار