مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از افزایش 1053 هکتاری زمین در شهرکهای صنعتی استان در دولت تدبیر و امید خبر داد.
کد خبر: ۵۱۳۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱ 23 October 2017
به گزارش تابناک : " سید مصطفی موسوی" گفت:  رفع مشکلات زیرساختی شهرکها و نواحی صنعتی و رسیدگی به دغدغه های واحدهای تولیدی از اولویت های کاری شرکت شهرک های صنعتی استان است.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با اشاره به استقرار دو واحد صنفی برنج و بنکداران آمل و همچنین یک واحد صنفی آهن آلات در بهشهر اظهار داشت: یکی از اقدامات جدید سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران،  ایجاد شهرکهای صنعتی است که استان مازندران یکی از استان های پیشتاز در زمینه استقرار واحدهای صنفی است.
وی بیان داشت: در دولت تدبیر و امید و با پیگیری های بعمل آمده 1053 هکتار به وسعت شهرکهای صنعتی استان اضافه شد.
موسوی تصریح کرد: نگهداری تصفیه خانه فاضلاب ناحیه صنعتی سنگتاب بیش از 600 میلیون هزینه در بر می گیرد و پروژه های رنگ آمیزی مخزن ،لکه گیری آسفالت نیز در برنامه عملیاتی سال 96 دیده شده است.
در ادامه این جلسه، فرماندار سیمرغ گفت: اجرای پل نیمه تمام ناحیه صنعتی سنگتاب یکی از مشکلات و درخواست های واحدهای صنعتی می باشد که عملیات اجرایی آن متوقف شده است.
" حبیب نژاد " افزود: با احداث این پل که برای تکمیل آن 20تا 30 میلیارد ریال اعتبار لازم است مشکل دسترسی به ناحیه صنعتی برطرف خواهد شد.
لازم به توضیح است جلسه شورای اداری سیمرغ با حضور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ، نماینده مردم قائمشهر و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و  واحدی مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران برگزار شد.




منبع : سازمان صنایع کوچ و شهرکهای صنعتی ایران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار