مدیر کل ثبت اسناد و املاک خبر داد :
در شش ماه نخست امسال نیز 356 سند برای 11 هزار و 750 رقبه به مساحت بیش از 50 هزار هکتار از اراضی موقوفه استان صادر شده است .
کد خبر: ۵۱۳۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳ 24 October 2017
به گزارش تابناک مازندران ،  مدیر کل ثبت اسناد و املاک در کفتگویی اظهار داشت: : برای 1400 هکتار از اراضی موقوفات استان در شهرستان فریدونکنار و بخش چمستان در اولین روز آبان سند صادر شده است.
 
بر اساس این گزارش، محمد حسن بهادر مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران اظهار داشت:هزار و 300 هکتار از این اموقوفات مربوط به شش دانگ گزنا سرا بخش چمستان و 100 هکتار از آن مربوط به 3 دانگ قریه طوله سرا شهرستان فریدونکنار می باشد که تماما در یک روز صادر شده است.
 
بهادر خاطرنشان کرد در 6 ماه نخست امسال نیز 356 سند برای 11 هزار و 750 رقبه به مساحت بیش از 50 هزار هکتار از اراضی موقوفه استان صادر شده است .
 
وی تصریح کرد اداره کل ثبت اسناد و املاک مازندران طی سالهای94و 95 نسبت به سالهای 92 و 93 در تعداد اسناد صادره 254 درصد و در مساحت اسناد صادره اوقافی 722 درصد رشد داشته است.
 
مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران در پایان گفت آثار مثبت وقف در زمینه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در جامعه ایجاب می کند که در گسترش وقف تلاش جدی داشته باشیم؛ چرا که اگر به این سنت حسنه عمل شود، بسیاری از مشکلات فعلی جامعه ی ما قابل حل خواهد بود.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار