با دستور فرماندار نکا
سیستم رقابتی بین نانوایی ها از لحاظ شاخص های بهداشت، کیفیت نان و رضایت مندی مردم انجام گیرد تا کیفیت نان بهتر شود.
کد خبر: ۵۱۳۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶ 24 October 2017
به گزارش تابناک مازندران ، فرماندار نکا: سیستم رقابتی بین نانوایی ها از لحاظ شاخص های بهداشت، کیفیت نان و رضایت مندی مردم انجام گیرد تا کیفیت نان بهتر شود.
 
تشکیل کارگروه مشکلات آرد و نان شهرستان نکا 
بر اساس این گزارش، فرماندار نکا در جلسه کارگروه آرد و نان این شهرستان بیان داشت: پخت نان و مکان آن باید از وضعیت بهداشتی بالایی برخوردار باشد و همچنین در راستای کیفیت نظارت دقیقی صورت گیرد .
 
نماینده عالی دولت در ادامه افزود : آرد و نان یک بحث حیاتی است و هیچ جایگزینی ندارد و باید با دقت و نظارت کامل امور آرد و نان شهرستان رصد و در جهت برطرف نمودن مشکلات ، تعامل و اهتمام جدی صورت پذیرد.
 
وی گفت:ساماندهی توزیع آرد در سطح شهرستان از عوامل مهمی است که باید با دقت هر چه تمام انجام گیرد تا بصورت عادلانه توزیع گردد.
 
احمدی هم چنین به مسائلی نظیراقدام در راستای نظارت بر امور خبازی ها ، ارسال آرد با کیفیت بالا، اختصاص سهمیه آرد روستایی، جبران کمبود سهمیه آرد اختصاصی شهرستان بر اساس آمار جمعیت و سرانه مصرف هر نفر ،نصب تابلو ساعت کار ،ساعت پخت نان و مشخص نمودن تعطیلی ماهانه ،هم چنین بر بازرسی های منظم از واحد های خبازی اشاره و از اعضای کارگروه خواستار کار عملیاتی دقیق شد.
 
فرماندار نکا گفت: سیستم رقابتی بین نانوایی ها از لحاظ شاخص های بهداشت، کیفیت نان و رضایت مندی مردم انجام گیرد تا کیفیت نان بهتر شود.
 
در این جلسه اعضای کارگروه مشکلات آرد و نان شهرستان را مطرح نمودند.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار