رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی مازندران از کشف 455 کیلو گرم انواع موادمخدر طی ماه گذشته در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۵۱۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵ 24 October 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ علیرضا ثقفی با اعلام این خبر، افزود: در راستای مقابله بی امان با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر در سطح استان، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی مناطق آلوده و جرم خیز و شناسایی برخی مجرمان با هماهنگی قضائی در چندین مرحله عملیات پلیسی و طرح های انتظامی موفق شدند، بیش از ۴۵۵ کیلوگرم انواع موادمخدر را در سطح استان طی مهرماه سال جاری خبر داد.
وی با اشاره به افزایش ۲۳ درصدی کشفیات موادمخدر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، اظهار داشت : بیش از ۱۹۸ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، کنترل محورهای مواصلاتی و طرح های پاکسازی نقاط آلوده در سطح استان طی ماه گذشته اجرایی شد.
سرهنگ ثقفی با اشاره به دستگیری یک هزار و ۵۷۶ متهم به تهیه وتوزیع موادمخدر و معتادان از دستگیری ۶۴۲ خرده فروش موادمخدر طی این مدت خبر داد و افزود: در حوزه دستگیری متهمان به موادمخدر ۱۹ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش داشته ایم .
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان، گفت: متهمان به خرده فروشی موادمخدر به مرجع قضائی معرفی و معتادان به مراکز بازپروری ماده ۱۶ و ۱۵ تحویل شدند.
سرهنگ ثقفی با هشدار به خانواده ها از آنان خواست همواره مراقب فرزندان خود باشند تا در دام اعتیاد گرفتار نشوند.






منبع : مازندرانه 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار