نخستین جشنواره استانی ادبیات داستانی با عنوان " روایت " ویژه نویسندگان مازندرانی آبان ماه جاری در شهرستان قائمشهر برگزار می شود.
کد خبر: ۵۱۳۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ 24 October 2017
به گزارش تابناک : رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائمشهر روز سه شنبه هدف از برگزاری این جشنواره را شناسائی و تشویق نویسندگان استان برشمرد.
سید علی علوی با اعلام این که جشنواره سی ام آبان ماه جاری در سالن شهرداری قائمشهر برگزار می شود ، از علاقه مندان به شرکت در این جشنواره خواست تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در قائمشهر ، خیابان کفشگرکلا ، عدالت 6 ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند.
وی نشانی اینترنتی برای ارسال آثار را هم dastan.revayat@gmail.com اعلام کرد و گفت که آخرین مهلت برای ارسال آثار هم پایان روز دهم آبان است.
علوی توضیح داد : جشنواره در دو بخش داستانک و داستان کوتاه برگزار می شود و هر شرکت کننده می تواند برای هر بخش سه اثر خود را به دبیرخانه ارسال کند.
وی موضوع آثار ارسالی را آزاد و موضوع ویژه جشنواره را فرهنگ عامه و خرده فرهنگ های بومی اعلام کرد و گفت که حجم آثار ارسالی برای بخش داستان های کوتاه باید حداکثر چهار هزار و در داستانک 500 واژه باشد.
علوی تاکید کرد : آثاری که در جشنواره های دیگر حائز رتبه شدند در این جشنواره پذیرفته نمی شوند.
وی با اعلام این که از آثار برتر در این جشنواره با اهدای جوایز نقدی ، قدردانی خواهد شد ، گفت : مهلت ارسال آثار برای جشنواره تا پایان مهر ماه بود و در این مدت 50 اثر برای جشنواره ارسال شده است.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار