مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: آمد و شد خودروها در محورهای هراز و کندوان نیمه‌سنگین است.
کد خبر: ۵۱۸۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷ 02 November 2017
محسن هاشمی امروز درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران، گفت: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محدوده هزارچم تا مکارود محور کندوان به‌صورت نیمه‌سنگین است.
 
وی ادامه داد: همچنین آمد و شد خودروها در محدوده وانا تا پلور محور هراز نیز به‌صورت نیمه‌سنگین است.
 
مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به ترددی روان در محورهای سوادکوه و سمنان- مازندران، اضافه کرد: در حال حاضر شاهد بارش باران و لغزنده بودن برخی از محورهای استان هستیم.
 
این مسؤول با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت‌ها از محور کندوان کماکان ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 12 آبان ماه امسال از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 روز جمعه همان روز از مرز‌ن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
 
هاشمی به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها از محور هراز اشاره کرد و افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جزو حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه 11 و 12 آبان ماه امسال از محور هراز ممنوع است.
 
وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلرها به‌جزو حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12تا 24 روز جمعه 12 آبان ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است، یادآور شد: محدودیت تردد تریلر و اتوبوس با توجه به وضعیت راه و فقدان ایمنی کافی در برخی پیچ‌ها در محور سمنان ـ مازندران همچنان ادامه دارد.
 
مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار