رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران اعلام کرد:
محور هراز به‌ دلیل عملیات راه‌سازی در محدوده پیچ ابتهاج از امروز ۱۳ آبان تا یک ماه روز‌های شنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۸، یک‌ شنبه، دوشنبه و شنبه از ساعت ۷ تا ۱۸ و روز‌های چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۲ بسته خواهد داشت. محورکندوان ، روز‌های شنبه، یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۵ بامداد روز بعد تا ۳۰ آذر ماه امسال بسته خواهد بود.
کد خبر: ۵۱۹۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 04 November 2017
به گزارش تابناک مازندران، جاده های هراز بسته شد و جاده کندوان نیز از امشب بسته خواهد شود.
 
به گزارش خبرنگار ما ، سرهنگ علی‌رضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه تونل امامزاده هاشم محور هراز کماکان مسدود است، گفت: رفت و آمد خودرو‌ها از جاده قدیم امکان‌پذیر است.
 
وی افزود: محور هراز به‌ دلیل عملیات راه‌سازی در محدوده پیچ ابتهاج از امروز ۱۳ آبان تا یک ماه روز‌های شنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۸، یک‌ شنبه، دوشنبه و شنبه از ساعت ۷ تا ۱۸ و روز‌های چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۲ بسته خواهد داشت.
 
سرهنگ قدمی درباره انسداد شبانه محور کندوان ، گفت: این محور همانند هفته‌ های گذشته روز‌های شنبه، یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۵ بامداد روز بعد تا ۳۰ آذر ماه امسال بسته خواهد بود.
 
رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد و شد خودرو‌ها اکنون در همه محور‌های استان عادی و روان و از لحاظ جوی آسمان استان ابری است.
 
وی افزود: تلفن مرکز کنترل راه‌ های مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌ های استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار