نیازآذری رییس مجمع نمایندگان استان مازندران "13 آبان" را روز ولایتمداری، خودباوری ملی، کار جهادی و اقتصاد مقاومتی دژ شکست ناپذیر مقابله با امریکا عنوان کرد.
کد خبر: ۵۱۹۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 04 November 2017
به گزارش تابناک مازندران، حسین نیازآذری رییس مجمع نمایندگان استان مازندران "13 آبان" را روز مهم و تاریخی در سرنوشت کشور دانست و بر ضرورت پایداری ملت انقلابی ایران اسلامی در برابر سیاست های سلطه گرایانه امریکا تاکید کرد.
 
به گزارش خبرنگار ما ، نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی خوی ظالمانه امریکا را عامل برهم زدن ثبات در جهان خواند و مبارره با اهداف شوم امریکا را دفاع مظلوم در برابر ظالم اعلام کرد.
 
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی ولایتمداری ، خودباوری ملی، کارجهادی و اقتصاد مقاومتی را دژمستحکم و شکست ناپذیر در مقابله با امریکا دانست و خاطر نشان کرد: دانش آموزان ما به تاسی از راه امام و شهدا در تجلی شعار ما_می‌توانیم در تحقق منویات مقام معظم رهبری بکوشند و بدانند که با کسب دانش و معرفت می توانند ایستادگی نمایند.
 
نیازآذری با تاکید بر ادامه ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی های امریکا تصریح کرد نسل آگاه و متدین امروز ما برای ساختن ایران اسلامی نگاه وابسته گرایانه را نمی پسنددو روی پای خود می ایستدد.
 
نماینده بابل با گرامی داشت #روز_دانش_آموز و شهدای جان برکف دانش آموزی از آنان خواست در سنگر علم و دانش و تهذیب نفس کوشا باشند تا کشور را در مقابل دشمنان محافظت نمایند.
 
رییس مجمع نمایندگان درپایان اظهارات بی شرمانه ترامپ ضد ملت و دولت ایران را نشان دهنده خوی استکباری امریکا دانست و بر حضور متعهدانه آحاد ملت بویژه جوانان در عرصه های مختلف پافشاری کرد.
 
نیازآذری #وحدت_و_انسجام_نیروهای_انقلابی را عامل مانایی و دوام انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: اگر همه ما متحد ، با ایمان و با صلابت باشیم توطئه های دشمنان ناکام خواهد شد.
 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار