۳۰کشته و مصدوم بر اثر واژگونی اتوبوس در محور گدوک+اسامی مصدومان
در این تصادف خونین ۱۲ نفر فوت شدند و ۱۸ نفر دیگر از سرنشینان دچار مصدومیت شدند که در حال انتقال به بیمارستان زیراب هستند.
کد خبر: ۵۲۰۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴ 05 November 2017
به گزارش تابناک مازندران،  عصر امروز یکشنبه، ۱۴ آبان یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از تهران به مقصد گرگان در محور سوادکوه در حال تردد بود، در منطقه دوگل سوادکوه در دره‌ای به عمق ۱۵ متر داخل رودخانه واژگون شد.
 
براساس این گزارش، سرپرست سازمان اورژانس کشور از کشته و مصدوم شدن ۳۰ نفر بر اثر واژگونی اتوبوس در محور گدوک خبر داد.
 
پیرحسین کولیوند در مورد این حادثه گفت: یک دستگاه اتوبوس از تهران به سمت گنبد در حال حرکت بود که در محور گدوک، بعد از تونل دوم‌ ورسک واژگون شد.
 
سرپرست سازمان اورژانس کشور اضافه کرد: این حادثه ساعت ۱۸:۴۶ اعلام و ۱۰ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.
وی اضافه کرد: متاسفانه در این حادثه ۱۲ نفر فوت شدند و  ۱۸ نفر دیگر از سرنشینان دچار مصدومیت شدند که در حال انتقال به بیمارستان زیراب هستند.
 
قدمی ‌رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران اظهار کرد: عصر امروز یکشنبه، ۱۴ آبان یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از تهران به مقصد گرگان در محور سوادکوه در حال تردد بود، در منطقه دوگل سوادکوه در دره‌ای به عمق ۱۵ متر داخل رودخانه واژگون شد.
 
قدمی گفت: تیم‌های امداد و نجات جاده‌ای و عوامل پلیس راه به منطقه اعزام شدند.  
 
وی گفت: علت وقوع حادثه، میزان خسارات و تلفات این حادثه در دست بررسی است که متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 
زکریا اشکپور، سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران نیز، اظهار کرد: آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس ورسک، پل سفید، زیراب و یک دستگاه آمبولانس پشتیبان و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از ساری، به همراه دو دستگاه آمبولانس، از پایگاه‌های فیروزکوه و ۳ دستگاه آمبولانس از هلال‌احمر به محل حادثه در منطقه دوگل اعزام شدند.
 
گفتنی ست این اتوبوس ساعت سه بعدازظهر از تعاونی هفت ترمینال تهرانپارس در حال بازگشت به گنبد کاووس بود که به علت ناتوانی راننده در کنترل خودرو ، به داخل دره سقوط کرد.
 
  اسامی مصدومان این حادثه را به شرح زیر اعلام شد:
 
مریم براری، پارمیس آزموده، مهرانه مصطفوی، سیدحسین موسوی، موسی محمدخانی، فاطمه و صفیه کوهکن، آتنا حسن‌پور، حسن حسنی، محمود فرجی، علی زارعی، عبدالعزیز صحنه، اعظم جهان‌تیغ، عشرت فصلی، اقبال صارانی، حسن زمانی، جلال غفاری، مهدی کهنسال، عبدالرحمان آرش، فاطمه حسینی، رضا آهنگر، عیسی جهان‌تیغ و معصومه حسن‌پور.
 
هویت یکی از مصدومان تاکنون مشخص نشده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
باز هم استفاده از خودروهای نامناسب حادثه ساز شد مسئولین پاسخ بدهند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار