ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری همچنین ۲۰ رشته دام هوایی را در اراضی شالیزاری اطراف آببندان سیدمحله جمع آوری و ۱۵ قطعه پرنده را رهاسازی کردند.
کد خبر: ۵۲۱۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 08 November 2017
  به گزارش تابناک مازندران، طبق اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران 66 رشته دام هوایی در مازندران جمع آوری شد.
 
براساس این گزارش، روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست در شهر‌های نوشهر، آمل، بابلسر و فریدونکنار، ساری و گلوگاه در حین گشت وکنترل ۶ نفر متخلف را به همراه ۵ قبضه سلاح شکاری دستگیرو ۶۶ رشته دام هوایی و تله صید پرندگان را جمع آوری و ۱۹ پرنده را زنده گیری و رهاسازی کردند.
 
ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابلسر درحین گشت وکنترل در حوزه استحفاظی خود دو نفر متخلف را به همراه دو قبضه سلاح شکاری دستگیرکردند.
 
ماموران حفاظت محیط زیست بابلسر و فریدونکنار در ماموریت دیگری موفق شدند در اببندان روستای عزیزک ۳۵ رشته دام هوایی را جمع آوری و در منطقه فریدونکنار (منقارپی) نیز ۵ رشته دام هوایی را جمع آوری و تخریب کنند.
 
ماموران یگان حفاظت محیط زیست نوشهر نیز در حین گشت زنی در اراضی جنگلی جلگه‌ ای البرز مرکزی دو نفر متخلف شروع به شکار را به همراه یک قبضه سلاح شکاری و ۹ تیر فشنگ دستگیر کردند.
 
ماموران پناهگاه حیات وحش دشت ناز ساری نیز در حین گشت وکنترل دونفر متخلف را به همراه دو قبضه سلاح شکاری دستگیرکردند.
 
ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری همچنین ۲۰ رشته دام هوایی را در اراضی شالیزاری اطراف آببندان سیدمحله جمع آوری و ۱۵ قطعه پرنده را رهاسازی کردند.
 
ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل در حین گشت زنی در منطقه دابودشت ۳۸ رشته دام هوایی را جمع آوری و سه قطعه پرنده را رهاسازی کردند.
 
ماموران محیط بانی نیالا گلوگاه نیز نیز در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی خود ۸ عدد تله مخصوص صید پرندگان (لتی) را جمع آوری و دو طاقه قرقاول را زنده گیری و رهاسازی کردند.
 
متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار