متعاقب عقد تفاهم نامه با دانشگاه CIU قبرس در سال 1395
با توجه به اینکه که دکتر هاشمی پور استاد ناظر و رابط بین مراجع علمی چند دانشگاه و مرکز تحقیقاتی برتر دنیا نیز هستند، پیشنهاد همکاری با دانشگاه مازندران در زمینه های مختلف را ارایه داد
کد خبر: ۵۲۲۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ 12 November 2017
به گزارش تابناک مازندران، دکتر مجید هاشمی پور معاون امور بین الملل دانشگاه CIU قبرس در روز سه شنبه 20 آبان 96 با دکتر سیدخلاق میرنیا رییس دانشگاه مازندران دیدار کرد.  
 
براساس این گزارش، در این نشست که پیرو تفاهم نامه علمی که دانشگاه مازندران در خرداد 1395 با دانشگاه قبرس امضا کرده بود برگزار گردید، دکتر هاشمی پور به نمایندگی از سوی رییس دانشگاه CIU به منظور عملیاتی نمودن مفاد آن حضور داشتند.
 
براساس اعلام دفتر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه، با توجه به اینکه که دکتر هاشمی پور استاد ناظر و رابط بین مراجع علمی چند دانشگاه و مرکز تحقیقاتی برتر دنیا نیز هستند، پیشنهاد همکاری با دانشگاه مازندران در زمینه های مختلف از جمله نصب پنل های خورشیدی در اراضی پردیس، مدرسه های تابستانی برای اساتید، فرزندان اساتید و دانشجویان دانشگاه مازندران  و مجله مشترک با دانشگاه مازندران در زمینه ی فنی مهندسی را نیز ارایه دادند.
 
لازم به یادآوری است که دکتر ناصر کردانی عضو هیات علمی گروه آموزشی مکانیک دانشکده فنی و مهندسی نیز در این دیدار این هیات را همراهی کردند.
 
 گفتنی ست در سال 94 بر اساس این گزارش هیاتی از دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس به سرپرستی دکتر نکدوت اوسام،‌ رئیس دانشکده داروسازی این دانشگاه، دکتر احمد سوزن،‌ معاون آموزشی دانشکده، دکتر حسن امکا،‌ معاون ارتقاء دانشکده و مورات آکتوگرالی،‌ مدیر روابط عمومی دانشگاه مدیترانه شرقی، به منظور گسترش روابط دانشگاهی ایران و قبرس، با معاون آموزشی وزیر بهداشت دیدار کردند.
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار