این هفته نمایشگاه‌های مختلفی به میزبانی ساری، قائم‌شهر و آمل در استان مازندران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۲۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 12 November 2017

به گزارش تابناک : میزبان این نمایشگاه‌ها شهرستان‌های ساری، قائم‌شهر و آمل هستند.

اولین نمایشگاه در مرکز استان و شهرستان ساری است که مربوطه به حوزه کتاب و کتابخوانی است.

نمایشگاه کتاب ساری از تاریخ 20 لغایت 27 آبان به مدت یک هفته در میدان امام ساری مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی مازندران دایر خواهد بود.

گفتنی است خرید محصولات این نمایشگاه با تخفیف 15 تا 40 درصدی برای عموم آزاد است. در این نمایشگاه ناشرانی سراسری و استانی به ارائه آثار خود می‌پردازند.

دومین نمایشگاه در طول این هفته در استان در شهرستان قائم‌شهر برگزار می‌شود. موضوع این نمایشگاه تخصصی در حوزه کشاورزی و صنایع وابسته است. محصولات ارائه شده در این نمایشگاه بنا بر اطلاع انجام شده سم، کود، نهاده‌ها و تکنولوژی‌های نوین کشاورزی و در بخشی دیگر ماشین‌آلات و صنایع وابسته است. زمان برپایی این نمایشگاه از 22 لغایت 26 آبان ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان در جنب پل تلار قائم‌شهر است. ساعت مراجعه علاقمندان به این نمایشگاه از 16 تا 22 تعیین شده است.

 


سومین نمایشگاه هم در شهرستان آمل برگزار می‌شود. موضوع این نمایشگاه در مورد خودرو و صنایع وابسته به آن است که در تاریخ 22 الی 26 آبان ماه برگزار می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه 16 الی 22 است. مکان برگزای این نمایشگاه نیز به آدرس آمل، خیابان شهید بهشتی (چاکسر)، اندیشه چهارم، جنب سالن ورزشی هلال احمر است.
 

 





منبع : بلاغ 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار