فرمانده دریابانی استان مازندران از کنترل بیش از 3 هزار و 600 شناور در بنادر و در سطح حوزه استحفاظی توسط دریابانان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 12 November 2017
به گزارش تابناک : سردار هوشنگ حسینی اظهار کرد: تلاش‌های شبانه‌روزی مرزبانان و دریابانان مازندران در برقراری نظم و امنیت و کنترل انواع شناورها از جمله صیادی در دستور کار و رصد لحظه‌ای دریابانان است. 

وی افزود: در راستای لزوم ایجاد نظم و امنیت و نظارت بر تردد شناورها در دریا و رصد تمامی شناورهای متردد در سطح حوزه استحفاظی همچنین ارتقای امنیت اجتماعی، دریابانان استان در سطح حوزه با کنترل شناورهای صیادی، نظم و امنیت را در دریا به ارمغان آوردند. 

فرمانده دریابانی مازندران تصریح کرد: با توجه به فصل صید و صیادی، دریابانان حوزه استحفاظی، با اجرای گشت‌های ساحلی و دریایی از ابتدای سال تاکنون، موفق به کنترل بیش از 2 هزار و 200 فروند انواع شناور صیادی شدند. 

حسینی خاطرنشان کرد: کنترل لنج‌های صیادی و بررسی ورود و خروج آنها از بنادر نیز در دستور کار دریابانان بود که موفق شدند بیش از 3 هزار و 600 فروند شناور را کنترل کنند. 

وی یادآور شد: بیش از هزار و 600 لنج صیادی ورودی و بیش از 2 هزار فروند لنج صیادی خروجی از بنادر مورد کنترل قرار گرفتند. 

فرمانده دریابانی مازندران در پایان گفت: در بازدید از شناورهای صیادی بیش از 17 فاکتور تخصصی مورد رصد دریابانان و مرزبانان استان از جمله دفترچه تردد، کارت ساماندهی شناور، کپسول آتش‌نشانی، جلیقه نجات، حلقه نجات و لنگر مناسب توسط دریابانان کنترل می‌شود.






منبع : بلاغ 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار