مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ گفت: از زمان آغاز خرید تضمینی دانه روغنی سویا (۳۰مهر) تاکنون هزار و ۷۲۹ تن سویا از کشاورزان مازندرانی خریداری شد.
کد خبر: ۵۲۳۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ 12 November 2017
به گزارش تابناک : محمد جعفری با اشاره به اینکه خرید تضمینی دانه روغنی سویا به ۱۷۰۰ تن رسید افزود:  هر کیلو دانه روغنی سویا با دو درصد ناخالصی و ۱۲ درصد رطوبت ۲۴ هزار و ۶۹۴ ریال خریداری خواهد شد که با پیگیری های بعمل آمده تا کنون ۴۵۱ میلیون و ۸۴۳ هزار ریال از مطالبات کشاورزان توسط بانک عامل پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: علاوه بر ۹ مرکز خرید، یک مرکز خرید سیار برای شهرستانهای قائمشهر و سوادکوه در نظر گرفته شده تا سویاکاران این مناطق نیز بتوانند براحتی محصول خود را تحویل دهند.

جعفری با اشاره به اینکه یکی از مصادیق اصلی سیاستهای اقتصاد مقاومتی حمل و نقل ریلی است عنوان کرد: تا کنون حدود   ۱۱۸ هزار تن گندم توسط حمل ریلی از استان مازندران به استانهای سیستان و بلوچستان، اصفهان ، هرمزگان و یزد ارسال گردید.

جعفری افزود: کاهش بار ترافیکی جاده ها و در نتیجه کاهش تصافات جاده ای، هزینه پایین تر جابجایی کالا، آلایندگی کمتر و کاهش هزینه های سوخت از مهمترین مزایا حمل و نقل ریلی لست و یکی دیگر از مزایای این روش ارزانتر بودن آن است که حتی در مواردی از حمل دریایی ارزانتر می باشد

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ با بیان اینکه در سال جاری برنامه ریزی شرکت بر افزایش حجم ارسالی گندم از طریق حمل ریلی می باشد تصریح کرد: در خصوص راهکارهای افزایش ظرفیت بارگیری حمل و نقل ریلی سیلوی شهید میرزاپور نکا بررسی و تصمیم گیری های لازم صورت گرفته است.






منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار