نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد که رئیس جمهور باید با تکیه بر اراده خود مشکلات کشور را برطرف نماید.
کد خبر: ۵۲۳۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴ 13 November 2017
به گزارش تابناک : حسینعلی حاجی‌دلیگانی اظهار کرد: ما نمی‌توانیم با سران فتنه و اشخاصی که علیه نظام فتنه گران را به خیابان کشاندند وحدت نماییم.  آنها باید توبه و از مردم عذرخواهی کنند تا مردم آنها را بپذیرند. آقای رئیس جمهور به گزارش کنندگان دستگاه ‌ها اعتماد نکنید.

بر اساس این خبر، ماینده مردم شاهین شهر گفت: از شما انتظار دارم افرادی را میان مردم بفرستید تا از نزدیک مشکلات را بررسی کنند چون هر روز شاهد تعطیلی واحدهای تولیدی هستیم و رئیس جمهور باید با تکیه بر اراده خود و استفاده از ظرفیت‌های کشور برای رفع مشکلات کشور اقدامی عاجل به عمل آورد.

حاجی دلیگانی تاکید کرد: آقای روحانی شما وعده دادید که زاینده رود پر از آب می‌شود وزیر کشور و اعضای مدیریت بحران را به اصفهان بفرستید تا این مشکل را بررسی کنند چون حتی آب شرب مردم هم در معرض تهدید قرار گرفته است.

این مقام مسئول گفت: مسئولان باید بدانند که خواسته یا ناخواسته در حال افزودن به اموال اقشار مرفه جامعه و کاستن نقدینگی از جیب اشخاص متوسط جامعه هستیم و باید بدانیم که اشخاص متوسط در حال پیوستن به فقرا هستند و لازم است با استفاده از ظرفیت‌های کشور شیوه خود را در اداره کشور تغییر دهیم.






منبع : باشگاه خبرنگاران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار