رئیس کل دادگستری مازندران گفت: وضعیت کلانتری های مازندران و برخورد نامطلوب پرسنل با مراجعه کنندگان در حوزه های انتظامی استان نیازمند نظارت است.
کد خبر: ۵۲۳۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴ 13 November 2017
به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد در جلسه شورای قضایی مازندران، یکی از اهداف دستگاه قضایی را احترام به حقوق مردم و کمک به سلامت جامعه دانست و گفت: اگر انسان‌ها خود را به خدا بسپارند و در راه مستقیم حرکت کنند، می توانند در یک جایگاه مطلوبی قرار بگیرند. 
وی به وضعیت کلانتری های مازندران و برخورد نامطلوب پرسنل با مراجعه کنندگان در حوزه های انتظامی استان اشاره کرد و از سازمان قضایی نیروی مسلح مازندران خواست با ورود ویژه به این موضوع، از وضعیت حوزه انتظامی و چگونگی مدیریت پرسنل و مراجعان گزارش تهیه کرده و آن را درجلسه شورای قضایی استان مطرح کنند. 
رئیس کل دادگستری مازندران همچنین به مکاتبات انجام شده دستگاه قضایی استان با سازمان‌های مربوطه نیز اشاره کرد و گفت: در این زمینه باید بیشتر مکاتبات به صورت سیستمی انجام گرفته و از حالت سنتی خارج شود، همان طور که در دستگاه قضایی استان نیز بسیاری از مکاتبات به صورت سیستمی انجام می گیرد. 
تقوی‌فرد استفاده از سیستم و ارسال نامه به صورت الکترونیکی را در پیشبرد اهداف دستگاه‌ها و سرعت و سهولت در کار، همچنین کاهش هزینه ها موثر دانست. 
در این جلسه مصوب شد کارگروهی تشکیل شود تا درباره برنامه های تعیین شده عملکرد به صورت فرم‌های خاص در مدت سه ماه به کارگروه ارائه شود.






منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار