فرمانده انتظامي استان از شناسايي و دستگيري اعضاي باند سارقان منازل و ساختمان هاي نيمه کاره با بيش از 80 فقره سرقت خبر داد .
کد خبر: ۵۲۳۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰ 13 November 2017
به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار"سيد محمود ميرفيضي" با اعلام اين خبر، افزود: در پي وقوع چندين فقره سرقت از منازل و ساختمان هاي نيمه کاره در شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار فرماندهي انتظامي آن شهرستان قرار گرفت.
وي تصريح کرد: کارآگاهان و کارشناسان پليس آگاهي با انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي يک سارق مرد و يک سارق زن را شناسايي و طي يک عمليات غافلگيرانه پليسي هر دو آن ها که يک زوج بودند را دستگير کردند.
فرمانده انتظامي مازندران، اظهار داشت: متهمان در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس به بزه انتسابي با همکاري دو همدست شان اعتراف کردند که در ادامه تحقيقات با هماهنگي قضائي دستگير شدند.
سردار ميرفيضي،افزود: اين افراد در تحقيقات پليس به 80 فقره انواع سرقت اقرار کردند و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.
فرمانده انتظامي استان مازندران با هشدار به شهروندان از آنان خواست، همواره با رعايت نکات ايمني، مراقبتي و حفاظتي مراقب اموال خود باشند تا مورد دستبرد قرار نگيرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار