عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است آمریکایی‌ها هرازگاهی توان دفاعی کشور را مورد هدف قرار می‌دهند تا فشار روانی بر کشور وارد شود.
کد خبر: ۵۲۴۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴ 14 November 2017
به گزارش تابناک : حشمت‌الله فلاحت‌پیشه با اشاره به نتیجه تصویب قطعنامه قانون اجرایی برنامه موشکی بالستیک ایران و تحریم های بین المللی که اخیرا در مجلس نمایندگان آمریکا، گفت: کنگره آمریکا مجموعه قوانین تحریمی بیشماری علیه کشورمان را در گذشته تصویب کرده و علیرغم اینکه قطعنامه جدید ناقض برجام بود با این حال جرأت اجرای آن را نداشت.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: آمریکایی ها هر از گاهی قصد دارند توان دفاعی کشورمان را مورد خدشه وارد کرده و بر تمرکز آنها برای ادامه راه و پیشرفت فشار روانی وارد کنند اما با این حال نتوانستند در این اقدام موفق باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از ابزارهای تحقق فشار بر جمهوری اسلامی اعمال تحریم ها در حوزه های مختلف به خصوص موشکی است، عنوان کرد: موشک نمادی از توان دفاعی هر کشوری است که جمهوری اسلامی در این زمینه به سرعت در حال پیشرفت است و این پیشرفت در کنار نفوذ سیاسی کشورمان در منطقه باعث نگرانی آمریکایی ها شده است.

فلاحت پیشه در ادامه با بیان اینکه سپاه قدس و حزب الله همواره به عنوان دو هدف آمریکا برای تحریم بوده اند، اظهار داشت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این توانایی را دارد تا در لحظه تل‌آویو را با خاک یکسان کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: چالش هایی که برای ایران درست می شود صرفا برای از کار انداختن توان دانشمندان کشورمان در حوزه هسته ای و موشکی است اما هیچ قابلیت اجرایی ندارد و فقط به دنبال فشار روانی بر آنها هستند.






منبع : خانه ملت 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار