تیم ملی فوتبال کشورمان در شرایطی دیشب دومین بازی تدارکاتی خود را در اردوی اروپایی اش برابر ونزوئلا برگزار کرد که مدافع مورد پسند کی روش به دلیل مصدومیت غایب این دیدار بود.
کد خبر: ۵۲۴۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴ 14 November 2017
به گزارش تابناک : با وجود مصدومیت محمدحسین کنعانی‌زادگان در اردوی تیم ملی، کارلوس کی‌روش مدافع دیگری را به جای او به اردوی تیم ملی دعوت نکرد. حتی خبری از عزت‌اله پورقاز هم که در بیشتر اردوهای قبلی تیم ملی حضور داشت نشد. در حال حاضر مدافعان میانی حاضر در اردوی تیم ملی روزبه چشمی، سیدجلال حسینی و مرتضی پرعلی گنجی هستند و قطعا باید یک تا دو مدافع میانی دیگر در فهرست نهایی تیم ملی حضور داشته باشند.
 
به نظر می‌رسد با بازگشت پژمان منتظری مصدوم به اردوهای بعدی، 4 مدافع میانی تیم ملی در جام جهانی مشخص شوند و با توجه به مصدومیت کنعانی‌زادگان و دور شدن پورقاز از تیم ملی، مدافع دیگری به فهرست نهایی اضافه نشود. البته یک احتمال ضعیف وجود دارد و آن بازگشت محمد انصاری به اردوهای تیم ملی است. مدافع محبوب پرسپولیسی‌ها در اردوی آخر تیم ملی غایب بود و احتمالا با تلاش بیشتر می‌تواند دوباره نظر کی‌روش را جلب کند و در فهرست نهایی تیم ملی برای جام جهانی حاضر باشد.






منبع : فرتاک 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار