مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه مردم استان درفعالیت های خیرخواهانه سرآمد هستند، خواستار مشارکت پرشور مردم برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاهی شد.
کد خبر: ۵۲۴۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ 14 November 2017
به گزارش تابناک : مجتبی اکبری صبح سه شنبه در نشست با خبرنگاران با موضوع امدادرسانی و جمع اوری کمک‌های مردمی برای هموطنان زلزله زده مناطق غرب کشور خواستار مشارکت پرشور مردم برای کمک به همنوعان زلزله زده در غرب کشور شد و ادامه داد: در بحث‌های کمک‌های نقدی مردم یا به صندوق‌ها مراجعه کنند یا به چادرها که در مراکز پرتردد مستقر می‌شود مراجعه کنند. 
وی از دوستان راهور خواستار همکاری با جمعیت هلال احمر برای جمع آوری کمک‌های مردمی برای زلزله زدگان شد و گفت: شماره حساب 99999 به نام جمعیت هلال احمر نیز برای جمع آوری کمک‌های نقدی آماده دریافت کمک‌های نقدی است. 
وی پتوی نو و کنسرو را مهمترین اقلام مورد نیاز کمک‌های غیرنقدی اعلام کرد و افزود: لازم است تا شرکت‌ها، اتاق‌ها و بخش خصوصی در زمینه کمک‌های بشردوستانه همکاری داشته باشند. 
وی خواهان اجرای روش‌های خلاقانه برای مشارکت مردم در امور خداپسندانه شد و گفت: باید با روش‌های خلاقانه و نوآورانه مردم را برای امر خداپسندانه به یاری طلبید. 
اکبری، با بیان اینکه مازندرانی‌ها سرآمد فعالیت‌های خیرخواهانه و انسان دوستانه هستند گفت: 10 تیم واکنش سریع امدادی به همراه سه هزار تخته چادر و پتو به مناطق زلزله زده اعزام و ارسال شده است. 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه هلال احمر نهاد مردمی است از مردم خواست تا به شایعات توجه نداشته باشند و برای کمک به هموطنان به یاری این نهاد بشتابند و شماره تلفن 33284238-011 را برای کمک های مردمی خیران اعلام کرد.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار