مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران شیوه های کمک مردمی به زلزله زدگان غرب کشور را نقدی و غیر نقدی اعلام کرد و گفت که پتوی نو و غیر مستعمل و غذاهای کنسروی فوری ترین نیاز مردم این مناطق است و مازندرانی ها کمک های غیر نقدی خود را به این صورت اهدا کنند .
کد خبر: ۵۲۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ 14 November 2017
به گزارش تابناک : مجتبی اکبری روز سه شنبه افزود : با توجه به اینکه مازندران ، استان معین کرمانشاه نیست ، اقلام ضروری تر همچون آب معدنی توسط استان های معین برای لزله زدگان تامین می شود . 
وی ادامه داد : تاکنون یکهزار دست چادر امدادی و 2 هزار تخته پتو از سوی هلال احمر مازندران به کرمانشاه ارسال شد . 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران همچنین از تداوم ارسال کمک های این نهاد به مناطق زلزله خبرداد و افزود : امروز 2 هزار تخته پتو و 2 هزار چادر امدادی نیز به این مناطق ارسال می شود . 
وی همچنین از مردم نوعدوست مازندران خواست تا کمک های نقدی خود را به شماره حساب 99999 تمام بانک های عامل ملی ، ملت و صادارت به حسب جمعیت هلال احمر واریز کنند . 
به گفته اکبری 10 تیم واکنش سریع به تعداد 65 امدادگر و نجاتگر متبحر هلال احمر مازندران به کرمانشان اعزام شدند و در منطقه ثلاث باباجانی مشغول ارائه خدمات هستند . 
زلزله 7 و 3 دهم ریشتری 21 آبان خسارت های جانی و مالی به استان های غرب کشور وارد کرد که تاکنون بیش از 400 نفر از هموطنانمان نیز جان خود را از دست دادند .






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار