رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از اختصاص ۶۹ میلیارد تومان اعتبار برای مکانیزه کردن ادوات کشاورزی خبر داد.
کد خبر: ۵۲۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸ 14 November 2017
به گزارش تابناک : دلاور حیدرپور شامگاه دوشنبه، در حاشیه افتتاح چهاردمین دوره نمایشگاه تخصصی کشاورزی، ماشین آلات و صنایع وابسته، در نمایشگاه بین المللی مازندران واقع در قائم شهر با اشاره به نبود محدودیت برای تأمین اعتبار، اظهار داشت: ۶۹ میلیارد تومان اعتبار برای مکانیزاسیون ادوات کشاورزی با بهره ۱۵ درصد و بازپرداخت ۱۵ ساله در نظر گرفته شده است که تاکنون ۷۰ درصد این اعتبار جذب  شده است.
وی همچنین افزود: تاکنون۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات کشاورزی و ۶ هزار دستگاه انواع ماشین آلات کشاورزی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.
حیدرپور با بیان اینکه ۳۰ درصد از نشاءکاریها بصورت مکانیزه است، عنوان کرد، در مجموع در استان مازندران با رشد خوبی در استفاده از ماشین و افزایش ضریب مکانیزاسیون مواجه بوده ایم.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: کشاورزان می توانند بنا به شرایط مازندران از ماشین آلاتی استفاده کنند که همزمان می تواند چند کار کشاورزی را در مزرعه انجام دهد.
وی به مزایای ادوات چندکاره کشاورزی اشاره کرد و گفت: یکبار حضور ماشین در مزرعه برای پیشگیری از فرسایش خاک و کاهش هزینه ها بسیار مفید است.
خاطرنشان می شود، چهاردهمین دوره نمایشگاه تخصصی کشاورزی، ماشین آلات و صنایع وابسته، در نمایشگاه بین المللی مازندران واقع در قائم شهر از ۲۲ تا ۲۶ آبان در ۱۶۰ غرفه و در فضایی ۱۰ هزار متری و ۳ سالن مجزا برای بازدید علاقمندان برگزار می شود.






منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار