فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و دو هم دست وی با ۱۰ کیلو گرم حشیش در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۴۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷ 14 November 2017
سرهنگ رامین شمس فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که یک قاچاقچی مواد مخدر قصد جابجایی مواد مخدر از تهران به تنکابن را دارد موضوع در دستور کار پلیس مبارزه بامواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.
 
وی افزود: ماموران با تشکیل تیم‌های عملیاتی موفق شدند متهم را که به عنوان مسافر یک دستگاه اتوبوس مسافربری قصد انتقال مواد به این شهرستان را داشت شناسایی کنند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر و دربازرسی از ساک دستی وی که در قسمت بار مسافران این اتوبوس قرار داده بود ۱۰ کیلو گرم حشیش کشف کردند.
 
وی افزود:دو نفر از همدستان متهم که با یک دستگاه خودروی پژو در حمل و جابجایی مواد مخدر با وی همکاری می‌کردند نیز شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.
 
فرمانده انتظامی تنکابن گفت: متهم و همدستان وی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.
 
وی افزود: مواد مخدر پدیده‌ای است استعماری که قدرت‌های سلطه گر به منظور محو ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی و تسلط بر جوامع از آن بهره می‌جویند و عاملان افیونی نیز در این راستا با هدف کسب منفعت‌های سرشار به این ناهنجاری اجتماعی دامن می‌زنند.
 
وی از شهروندان خواست: برای مقابله با هرنوع ناهنجاری اجتماعی از جمله مواد مخدر با پلیس همکاری کرده و هرنوع اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با نیروی انتظامی همکاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار