با اعلام شرکت آبفاشهری مازندران
"آب "اولین واژه ایست که دانش آموزان آن را می آموزند، بنابراین ضروری است از همین زمان اهمیت صحیح مصرف آب به کودکان آموزش داده شود تا این فرهنگ از کودکی نهادینه شود.
کد خبر: ۵۲۴۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴ 15 November 2017
به گزارش تابناک مازندران،شرکت آبفاشهری مازندران، از برگزاری جشنواره نخستین واژه" آب"  همزمان با نواختن زنگ آب در مدارس استان خبر داد و گفت: در این جشنواره دانش آموزان مقطع اول ابتدایی با اهمیت و جایگاه آب آشنا شدند.
 برگزاری جشنواره نخستین واژه
 
براساس این گزارش، بهمن آذرمنش با اعلام خبر بالا افزود: جشنواره نخستین واژه و زنگ آب هر ساله همزمان با آموختن واژه" آب " توسط دانش آموزان با تلاش کارکنان امور شهرهای تحت پوشش شرکت و مشارکت ادارات آموزش و پرورش شهرستانها  برگزار می شود.
 
وی، افزود: "آب "اولین واژه ایست که دانش آموزان آن را می آموزند، بنابراین ضروری است از همین زمان اهمیت  صحیح مصرف آب به کودکان آموزش داده شود تا این فرهنگ از کودکی نهادینه شود.
 
مدیر روابط عمومی آبفاشهری مازندران ، با بیان اینکه آب موهبت الهی است که موجودات زنده برای ادامه حیات خود به آن نیاز دارند، تصریح کرد: بهترین راه  قدردانی از خدواند،  استفاده بهینه و مصرف صحیح آب  است.
 
آذرمنش، ضمن اشاره به اینکه کشور ما، ایران، در منطقه خشک و نیمه خشک قرار دارد، گفت: حفظ آب برای نسلهای آینده ضروری است.
 
گفتنی است تا کنون در شهرهای نور، تنکابن، امامزاده عبدالله، آمل، محمودآباد، نکا، قائمشهر، سیمرغ ، جویبار، سوادکوه شمالی  زنگ آب و جشنواره نخستین واژه آب برگزار و در سایر شهرهای استان نیز در حال برگزاری است.
 
در این جشنواره علاوه بر سخنرانی مدیران امور آبفاشهری  و آموزش و پرورش در خصوص اهمیت آب، بسته های آموزشی با موضوع چگونگی صرفه جویی آب در اماکن مختلف نیز به دانش آموزان اهدا شد
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار