رئیس شورای هیئت‌های مذهبی مازندرن از گردهمایی ۲۳ هزار ۵۶۳ نفر از اعضای هیئت‌های مذهبی مازندران در جوار ملکوتی امام هشتم در ۲۸ صفر خبر داد.
کد خبر: ۵۲۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 18 November 2017
به گزارش تابناک : نصرالله اسکندرزاده، در حاشیه بازدید استاندار و مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از هیئت‌های مذهبی استان مازندران در مشهد مقدس ضمن عرض تسلیت این ایام و فرا رسیدن ایام شهادت امام هشتم امام رضا (ع) و با تسلیت به هم‌وطنان غیور و قهرمان کرمانشاه در حادثه زلزله اخیر اظهار داشت: با توجه به سنوات گذشته ۲۳ هزار و ۵۶۳ نفر از هیئت‌های مذهبی شهرهای مازندران در این ایام به مشهد مقدس مشرف شدند.

 رئیس شورای هیئت‌های مذهبی مازندران ادامه داد: این افراد در قالب دسته‌جات مذهبی به سوگواری در غم رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) نشسته‌اند .

وی با اشاره به اینکه ۳۱۵ نفر در قالب پیاده‌روی به مشهد مقدس مشرف شدند، افزود: تجمعات هیئت‌های مذهبی مازندران در مشهد برگزار و با حضور استاندار و مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، در قالب بازدید از این هیئت‌ها انجام می‌شود که در این نشست هیئت‌های مذهبی از نزدیک، به بیان مشکلات خود پرداخته و استاندار و مسئولین اجرایی استان هم برای رفع آن در سال‌های آتی برنامه‌ریزی خواهند داشت .

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی مازندران در ادامه سخنان خود به برخی مشکلات موجود در اعزام هیئت‌های مذهبی در ماه‌های محرم و صفر اشاره و تاکید کرد: برخی افزایش خدمات و تعرفه‌ها در همایش‌های عظیمی چون پیاده‌روی اربعین حسینی و اعزام هیئت‌های مذهبی به مشهد مقدس از اصلی‌ترین مشکلات این هیئت‌های مذهبی است که باید به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد و تسهیل در ارائه خدمات مهم‌ترین اقدام آن است.

اسکندرزاده با اشاره به افزایش چشمگیر زائران بارگاه ملکوتی امام هشتم، آقا علی بن موسی الرضا (ع) نسبت به سال‌های گذشته از سوی هیئت‌های مدهبی مازندران، اذعان کرد: عشق و ارادت مردم دیار علویان نسبت به اهل بیت (ع) به ویژه آقا امام رضا (ع) کاملا مشهود است و بیش از ۳۰۰ نفر از هیئت‌های مذهبی مازندران در قالب پیاده‌روی به حرم ملکوتی امام رضا (ع) اعزام شدند .





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار