مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از ارسال بیش از 12هزار تخته پتو و چادر از استان به غرب کشور خبرداد.
کد خبر: ۵۲۶۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱ 18 November 2017
به گزارش تابناک : مجتبی اکبری در جمع خبرنگاران، از استقرار 110 پایگاه در شهرهای مختلف استان برای جمع آوری کمک‌های شهروندان نوع دوست و نیک اندیش مازندران برای هموطنان زلزله زده کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: همانگونه که انتظار می رفت مردم مازندران در پایگاه‌های هلال احمر حضور یافتند و کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به مردم زلزله زده کرمانشاه اختصاص دادند. 
وی با بیان اینکه تاکنون 5 هزار دستگاه چادر، 7هزار تخته پتو، 20 تن نایلون، بیش از 10هزار قوطی انواع کنسرو، 6 هزار باکس آب معدنی، 27 هزار بسته بیسکویت، کیک و کلوچه و 30 هزار ست بهداشتی از هلال احمر مازندران به مناطق زلزله زده ارسال شد، تصریح کرد: 10 تیم واکنش سریع هلال احمر مازندران نیز در نخستین روز حادثه زلزله به این مناطق اعزام شدند و هم اکنون در منطقه ثلاث باباجانی و گیلانغرب مشغول خدمت رسانی هستند. 
اکبری گفت: جمع آوری و ارسال کمک های مردمی مازندران با هماهنگی فرماندهی مرکزی عملیات امدادونجات مناطق زلزله زده غرب کشور ادامه دارد و تاکنون چندین محموله از کمک‌های مردم این استان به کرمانشاه ارسال شد و محموله های دیگر نیز به صورت روزانه جمع آوری، بسته بندی و به مناطق آسیب دیده ارسال می‌شود. 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خاطرنشان کرد: پایگاه‌‌های جمعیت هلال احمر مازندران همچنان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی است. 
اکبری در پایان با اشاره به تاکید رئیس جمهور مبنی بر واریز کمک‌های نقدی مردم به حساب 99999 جمعیت هلال احمر، گفت: مردم غرب کشور خواستار استمرار کمک‌های نقدی به شهروندان زلزله زده غرب هستند. 





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار