عضو شورای ملی حزب اعتماد ملی گفت: محوریت احزاب در شورای عالی سیاست گذاری مخدوش شده و اشخاص حقیقی به جای حقوقی وارد عرصه شده و زمینه را برای حضور احزاب تنگ تر کرده اند.
کد خبر: ۵۲۶۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ 19 November 2017
به گزارش تابناک : حجت الاسلام والمسلمین «رحمت الله بیگدلی»، عضو شورای ملی حزب اعتماد ملی، پیرامون انتقادات به عملکرد شورای عالی سیاست گذاری گفت: ساختار و ترکیب شورای عالی سیاست گذاری باید اصلاح شود. احزاب اصلاح طلب باید با هویت خود در عرصه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کار کرده و کارهای حزبی خود را ادامه دهند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اعضای اصلاح طلب باید در خصوص مسائل کلان مانند انتخابات نشست دوره ای داشته باشند و به صورت جبهه ای وارد عمل شوند. اگر محوریت عملکرد جبهه اصلاحات را احزاب ریشه دار بگذاریم، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

این عضو شورای ملی حزب اعتماد ملی بیان کرد: محوریت احزاب در شورای عالی سیاست گذاری مخدوش شده و اشخاص حقیقی به جای حقوقی وارد عرصه شده و زمینه را برای حضور احزاب تنگ تر کرده اند.

او اضافه کرد: برای مثال فردی در گذشته معاون وزیر و یا وزیر بوده و به یک باره به عنوان نقش موثر در حزب ایفای نقش می کند که این موضوع جریان اصلاح طلب را ناراحت کرده است. امیدواریم فعالیت جبهه اصلاحات با محوریت احزاب شکل بگیرد.

بیگدلی در واکنش به سخنان عارف درباره عدم ائتلاف با اعتدالیون در سال 98 گفت: سیاست عرصه غیب گویی نیست. اینکه الان درباره انتخابات 98 و 1400 صحبت کنیم، منطبق با عقلانیت نیست. ما باید تصمیمات سیاسی خود را متناسب با شرایط روز سیاسی بگیریم. امیدوارم شرایط به گونه ای پیش برود که اصلاح طلبان به تنهایی وارد عرصه سیاسی شوند و با حضور اصولگرایان و اعتدالگرایان، انتخاباتی با اضلاع مختلف برگزار کنیم.

او در پایان گفت: اگر اصولگرایان خردگرا بخواهند و بیایند به قصد منافغ ملی عمل کنند، چه بسا همکاری با اصلاح طلبان داشته باشند البته باید شرایط را در نظر گرفت. آنچه که برای ما ارجعیت دارد این است که فضای سیاسی کشور به گونه ای باشد که همه جریان ها با پرچم خودشان وارد عرصه سیاست و انتخابات شوند.





منبع : برنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار