معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران
آسمان مازندران از چهارشنبه یکم آذر بارانی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. دریا تا چهارشنبه با موج کوتاه همراه است.
کد خبر: ۵۲۶۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲ 20 November 2017
به گزارش تابناک مازندران،  اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: افزایش دما و وزش باد گرم از امروز در مازندران آغاز می‌شود.
 
بر اساس این گزارش، معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، وضعیت جوی استان مازندران در روز‌های دوشنبه، سه شنبه ۲۹ و ۳۰ آبان با افزایش دما و در دامنه‌ها و ارتفاعات با وزش باد گرم همراه خواهد بود.
 
وی با بیان اینکه از امشب در دامنه‌های جنوبی البرز احتمال وقوع رگبار‌های پراکنده وجود دارد، افزود: از چهارشنبه یکم آذر جهت جریانات هوا در مازندران شمالی می‌شود.
 
اسدی گفت:آسمان مازندران از چهارشنبه یکم آذر بارانی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.
 
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران افزود: وضعیت جوی استان مازندران چهارشنبه شب و روز پنجشنبه ۲ آذر نیمه ابری بتدریج ابری با کاهش دما، وزش باد شمالی گاهی با رگبار باران و رعدوبرق همراه خواهد بود.
 
وی گفت: وضعیت جوی استان مازندران در پنجشنبه شب و روز جمعه ۳ آذر بارندگی و وزش باد و در جمعه شب و شنبه ۴ آذر نیز با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.
 
وی افزود: دریا تا چهارشنبه با موج کوتاه همراه است.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار