دکتر سیدخلاق میرنیا رییس دانشگاه مازندران
دانشکده ی تربیت بدنی تنها دانشکده ای است که تقریبا زنجیره های آن تکمیل شده و دیگر بهانه ای برای عدم انجام کارها و همچنین درآمدزایی نخواهند داشت.
کد خبر: ۵۲۸۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳ 23 November 2017
به گزارش تابناک مازندران، روز گذشته کلنگ پروژه های عمرانی استخر شنا و نیز مرکز تحقیقات حیوانات آزمایشگاهی دانشگاه مازندران با حضور رییس دانشگاه، جمعی از دانشگاهیان و اصحاب رسانه های گروهی بر زمین زده شد.
 
بر اساس این گزارش، با انجام این پروژه، دانشکده تربیت بدنی تنها دانشکده ای است که تقریبا زنجیره های آن تکمیل شده است
 
دکتر سیدخلاق میرنیا رییس دانشگاه مازندران در مراسم کلنگ زنی پروژه ی استخر دانشگاه مازندران گفت: از دوره ی قبلی مدیریتم در دانشگاه، به فکر احداث استخر بودم ولی این مهم به دلیل برخی مشکلات بوجود آمده، انجام نشد. اکنون پس از 12 سال، که دانشگاه به دلیل اطلاعات غلط، بدون استخر مانده بود و هزینه احداث آن نیز نسبت به گذشته افزایش یافته است، مجددا درصدد احداث استخر برآمدیم که با دریافت وام هزینه آن پرداخت خواهد شد. بنابراین اگر کاری را در زمان خودش انجام ندهیم، بعدا انجام آن سخت خواهد بود.  
 
 دکتر میرنیا ادامه داد: از روز اول به دنبال احداث استخر بودیم، ولی به دلیل کمبودهای مالی و اولویت های مهم دیگر تا به امروز این طرح به تعویق افتاده بود که امروز در اولویت قرار گرفت. طرح آن به مناقصه گذاشته شد و تحویل پیمانکار شده است و امیدوارم که این کار به سرعت و با دقت به پایان برسد.
 
  رییس دانشگاه مازندران با اشاره به این نکته که با این کار تقریبا تمام بخش های دانشکده تربیت بدنی کامل می شود، اظهار داشت: باقی نواقص جزیی نیز برطرف خواهد شد و دانشکده ی تربیت بدنی تنها دانشکده ای است که تقریبا زنجیره های آن تکمیل شده و دیگر بهانه ای برای عدم انجام کارها و همچنین درآمدزایی نخواهند داشت. هم سالن تندرستی و هم استخر به نوعی درآمدزایی برای این دانشکده محسوب می شود.
 
دکتر میرنیا همچنین در مراسم کلنگ زنی مرکز تحقیقات حیوانات آزمایشگاهی با ابراز رضایت از تلاش همه دست اندرکاران این پروژه، گفت: خوشبختانه ما یک گام از کلنگ زنی جلو تر هستیم و کار اصلی در حال انجام شدن است. امیدوارم که این پروژه هم با نهایت سرعت و دقت به زودی به اتمام برسد تا دانشجویان ارشد و دکتری که مشغول تحصیل هستند با اطمینان خاطر بیشتری در این کار شرکت کنند و برای من اتمام این پروژه بسیار خوشایند خواهد بود.
 
 رییس دانشگاه مازندران همچنین از بهره برداری از پروژه آزمایشگاه مرکزی در آینده ای نزدیک خبر داد و یادآور شد:  دانشگاه باید از همین محل ها، درآمد و اعتبار خود را کسب کند.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار