دبیر علمی سومین کنفرانس انتقال حرارت و جرم ایران در دانشگاه صنعتی بابل
حدود ۳۰۰ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شد که از این تعداد، ۲۴۶ مقاله پذیرفته شد که در این همایش به مدت دو روز مورد تحلیل وبررسی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۵۲۸۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳ 23 November 2017
به گزارش تابناک مازندران، دبیر علمی سومین کنفرانس انتقال حرارت و جرم ایران در دانشگاه صنعتی بابل اظهارداشت: ۳۰۰ مقاله به دبیرخانه سومین همایش علمی انتقال حرارت و جرم ایران در دانشگاه صنعتی بابل ارسال شد.
 
بر اساس این گزارش،  موسی فرهادی دبیر علمی سومین کنفرانس انتقال حرارت و جرم ایران در دانشگاه صنعتی بابل گفت: این کنفرانس با هدف ایجاد فضای تبادل اطلاعات و نتایج تحقیقات بین مهندسان مکانیک، مهندسان شیمی و دیگر رشته‌های مرتبط در راستای گسترش و ارتقای جایگاه مباحث انتقال حرارت و جرم در علوم مهندسی و رشد و توسعه تحقیقات علمی کاربردی در بین اساتید، متخصصان، پژوهشگران و دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی برگزار می‌شود.
 
وی افزود: حدود ۳۰۰ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شد که از این تعداد، ۲۴۶ مقاله پذیرفته شد که در این همایش به مدت دو روز مورد تحلیل وبررسی قرار می‌گیرد.
 
دبیر علمی سومین کنفرانس انتقال حرارت و جرم ایران در دانشگاه صنعتی بابل انتقال حرارت جابجایی، هدایت و تشعشع، جریان‌های چند فازی، انتقال حرارت در ابعاد میکرو و نانو، فرآیند‌های انتقال حرارت و جرم در سیستم‌های بیولوژیکی و مهندسی پزشکی، انتقال حرارت و انتقال جرم در صنایع غذایی، انتقال حرارت و جرم در محیط‌های متخلخل، روش‌های ترکیبی و اندازه‌گیری در انتقال حرارت و جرم و کاربرد انتقال حرارت و جرم در صنایع حرارتی و نیروگاهی را از محور‌های این کنفرانس برشمرد.
 
فرهادی افزود: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در رشته‌های برق و کامیپوتر، شیمی، عمران و مکانیک و علوم پایه علاوه بر مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، در مقطع دکتری نیز دانشجو تربیت می‌کند.
 
این دانشگاه در حال حاضر ۶ هزار دانشجو و ۲۰۰ هیات علمی دارد.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار