در غیاب تیمهای شایسته فوتبال مازندران در لیگ برتر فوتبال
دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته سیزدهم لیگ برتر را اعلام کرد که در بین داوران سه داور برجسته فوتبال مازندران قضاوت سه بازی مهم را بر عهده دارند.
کد خبر: ۵۲۸۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 23 November 2017
به گزارش تابناک مازندران، در حالی که تیمهای فوتبال مازندران در عین شایستگی به علت عدم حمایت مسئولان در لیگ برتر نماینده ای ندارند ، سه داور برجسته فوتبال مازندران همچون گذشته با قضاوت های خوب خود داوری بازیهای حساس را بر عهده دارند .
 
بر اساس این گزارش، طبق برنامه اعلام شده از سوی دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در هفته سیزدهم این مسابقات، رضا عادل ، اشکان خورشیدی و وحید کاظمی به عنوان سه داور ممتاز فوتبال مازندران قضاوت سه بازی مهم را بر عهده دارند.
 
 یادی از سه داور برجسته و پیشکسوت مازندران: بهروان، بهنیا و مصطفی نژاد داور بازی منتخب مازندران و تیم ملی پا کستان که کاپیتان و ستاره مازندران در حال اهدا هدیه به کاپیتان پاکستان است.
 
درخشش داوران فوتبال مازندران در لیگ برتر فوتبال 
 
 طبق برنامه، اشکان خورشیدی بازی مهم دو تیم پارس جم و پرسپولیس را در تهران قضاوت می‌کند. رضا عادل بازی حساس  تراکتورسازي تبریز و سپيدرود رشت را سوت می زند و وحید کاظمی قضاوت دیدار ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان را بر عهده دارد .
 
  رضا عادل که اهل بابلسر می باشد، در هفته یازدهم بعنوان داور وسط دیدار حساس سپاهان و پیکان را قضاوت کرد و در هفته دوازدهم یکی از داوران بازی تیمهای استقلال تهران و سیاه جامگان بود .
 
 در یکی از مسابقات اشکان خورشیدی داور بین‌المللی و ساروی فینال گونه لیگ یعنی بازی حساس بین تیم‌های پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران تیم‌های اول و دوم لیگ مدعی اصلی قهرمانی را قضاوت می‌کند.
 
برنامه بازیهایی که داوران فوتبال مازندران در لیگ برتر فوتبال قضاوت می کنند :
 
جمعه سوم آذر:
 
تراکتورسازی تبریز- سپیدرود رشت/ ساعت 15:30 دقیقه- ورزشگاه یادگار امام(ره)
 
رضا عادل – بابک داوری – مهدی سیفی – وحید صالحی – ناظر: ابراهیم میرزابیگی
 
شنبه چهارم آذرماه
 

پارس جنوبی جم – پرسپولیس تهران/ ساعت 15 – ورزشگاه تختی جم
 
اشکان خورشیدی – محمدرضا منصوری – رحیم شاهین – محمد ملکی – ناظر: محمود رفیعی
 
ذوب آهن اصفهان- فولاد خوزستان/ ساعت 16:30 دقیقه - ورزشگاه فولاد شهر
 
سیدوحید کاظمی – هادی طوسی – فرهاد مروجی – جواد رحیم‌زاده – ناظر: سعید بطحایی
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار