مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران از ۳۸ پروژه نیمه تمام در بخش کتاب و کتابخوانی خبر داد.
کد خبر: ۵۲۸۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 23 November 2017
به گزارش تابناک : آرزو ولی پور چهارشنبه شب در آیین گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار این استان گفت: حال کتابخوانی مردم مازندران به واسطه تلاش کتابداران و مروجان این فرهنگ نسبتاً خوب است اما امیدواریم در این زمینه بهتر عمل کنیم.

وی با بیان اینکه میانگین سرانه مطالعه مازندران از میانگین کشوری بالاتر است از این امر ابراز خرسندی کردو افزود: ده مازندرانی به عنوان منتخب کشوری در حوزه کتاب و کتابخوانی معرفی شدند.

ولی پور تصریح کرد: طرح‌های ابتکاری زیادی را همچون طرح کودکان کتاب، مطالعه با طعم تابستان، چهارشنبه‌های کتابخوانی، پاتوق زنان خانه دار در سطح استان پیاده کردیم که بسیاری به عنوان طرح ملی در کشور شناخته و پیاده می‌شوند.

وی ادامه داد: کتابداران می‌توانند با تلاش خود حلاوت کتابخوانی را در ذائقه مردم بنشانند و کام آنان را با مطالعه شیرین کنند.

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران بیان داشت: گزینه‌های روی میز مردم ایران دانایی و آگاهی است و ملت آگاه می‌تواند پشت دشمن را بشکند.

ولی پور از ۳۸ پروژه نیمه تمام در این حوزه خبرداد و ابراز امیدواری کرد: با همراهی استاندار مازندران و همگرایی دستگاههای اجرایی استان بتوان در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی و اتمام پروژه‌های نیمه تمام این بخش گامی مؤثر برداشت.

گفتنی است در این آیین از برترین‌های حوزه کتاب و کتابخوانی تقدیر شد.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار