معاون عمرانی استاندار مازندران با تاکید بر اجرای صحیح طرح‌های عمرانی در استان، گفت: طرح جامع سیلاب در شهرهای مازندران اجرا شود.
کد خبر: ۵۲۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲ 23 November 2017
به گزارش تابناک : علی نبییان صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار نکا در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر اظهار داشت: مسئولیت اتفاقی بوده که به برخی واگذار می‌شود تامردم به نیکی یاد کنند و امروز مراسم تکریم مدیری با ارزش و معارفه نیروی خدوم دیگری است تا با کار جهادی اتفاقات خوبی رارقم بزند.

وی افزود: اعضای شورای شهر، ابتدای شهریور فعالیت خود را آغاز کردند و زمانی که شهردار سابق در این نهاد بودند سکاندار خوبی بودند که اکنون نیر با توانمندی مدیری دیگر شاهد ثمرات خوبی در نکا خواهیم بود.

نبییان تصریح کرد: زمان مسئولیت کوتاه است که باید از این فرصت کوتاه استفاده بهینه کرد و با تلاش جهادی خدمات بهتری را ارائه دهیم.

معاون استاندار مازندران گفت: در تعاملات منفعت به نفع مردم بوده که این امر تعامل میان مجموعه مدیریت حوزه شهری را می طلبد تا شهرستان نکا به چشم انداز واقعی خود برسد.

وی بیان کرد: مدیربت شهری تنها به رفت و روب نیست بلکه استفاده از تمام ظرفیت‌ها است که وجود رودخانه در نکا یک ظرفیت و اتفاق زیباست که باید به این امر توجه شود.

نبییان با اشاره به حادثه زلزله در کرمانشاه گفت: متاسفانه در این حادثه برخی از هموطنان جان خود را از دست دادند که با اجرای فنی سازه‌ها،ساخت و ساز مناسب و نظارت کامل اگر این حادثه تکرار شد با کمترین خسارت باشد که این مسئولیت همه مجریان امر است.

وی افزود: جمع آوری آبهای سطحی از مشکلات دیگر شهرستان نکا است که باید طرح آن به زودی اجرایی شود که در مرکز استان نیز به همت اعضای شورا، طرح جامع سیلاب که دولت تصویب کرد اجرا می‌شود.

رئیس شورای شهر نکا نیز گفت: شورای اسلامی شهر نکا با جلسات مختلف فرصتی برای شناسایی نیروهای توانمند یافته که از 21 نیرو و مراحل مختلف گزینشی در نهایت مسعود احمدی به عنوان آشنا به وظایف شهرداری انتخاب شده است.

غلام آرست افزود: ثمره خدمات را در طول زمان مردم می‌بینند که مردم نیز باید این نهاد همکاری و تعامل بیشتری داشته باشند.

در این مراسم با قدردانی از زحمات روح الله جمشیدی، مسعود احمدی عضو سابق شورای اسلامی شهر ساری، شهردار نکا شد.






منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار