مرجع تقلید شیعیان گفت: شما بسیجیان که سربازان امام زمان می باشید باید با قوت راه هجرت و عظمت را انجام دهید.
کد خبر: ۵۲۸۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ 23 November 2017
به گزارش تابناک : آیت الله العظمی نوری همدانی با تبریک هفته بسیج و مقاومت به محضر حضرت ولی عصر و مقام معظم رهبری گفت: این فتح و پیروزی ها یقیناً کار خداست که به دست توانمند نیروهای مومن و انقلابی انجام گرفت.

وی در این دیدار که سردار غیب پرور – حجت الاسلام تویسرکانی و جمعی از مسئولان بسیج نیز حضور داشتند تاکید نمود: باید دشمن را شناخت و مراقب کید دشمنان بود چرا که آنان عهد و ایمان نمی شناسند.

این مرجع تقلید با اشاره به تاکیدات خداوند در قرآن کریم تصریح کرد: غیر از جهاد راهی برای مبارزه با دشمنان نیست و مذاکره با دشمن راهی به جایی نمی برد و قرآن کریم نیز همواره دستور جهاد و قیام نموده است.

آیت الله العظمی با ابراز خوشحالی از دیدار با مسئولان عالی بسیج خاطر نشان کرد: خدمات بسیج در تمامی عرصه های نظامی و فرهنگی و دیگر عرصه‌ها بسیار بسیار بالاست.

آیت الله نوری همدانی همچنین با اشاره به اقدامات بسیج در عرصه ی سازندگی اظهار داشت: الحمدلله بسیجیان در خدمت به محرومین گام های خوب و ارزنده ای برداشته اند.

مرجع تقلید شیعیان با ابراز ناراحتی از زلزله اخیر عنوان نمود: بسیج در مناطق زلزله زده نیز با تاسی به مقام معظم رهبری فعالیت های بسیار خوبی انجام داده است؛ ایشان بسیجیان را لشکر امام عصر عج خوانده و تصریح کرد: شما بسیجیان که سربازان امام زمان می باشید باید با قوت راه هجرت و عظمت را انجام دهید.

آیت الله نوری همدانی در پایان تاکید نمود: نباید گمان کنیم که کار شیطان و ایادی اش تمام شده بلکه باید همواره خود را با ایمان و معنویت تجهیز نموده و نصب العین قراردادن جهاد و شهادت در این راه روشن قدم بردارید.

گفتنی است در این دیدار رییس سازمان بسیج مستضعفین گزارشی از مهمترین اقدامات بسیج را بیان کرد.





منبع : فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار